تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23979.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپراتورهای کشور در بهار ۹۸ چند دقیقه مکالمه ورودی و خروجی داشتند؟

از ورود اولین سیم کارت به ایران بیشاز ربع قرن می‌گذرد و بسیاری از مکالمات مردم از خطوط ثابت به خطوط تلفن همراه انتقال پیدا کرده است. مطابق آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات ...

از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ورود اولین سیم کارت به ایران بیشاز ربع قرن می‌گذرد و بسیاری از مکالمات مردم از خطوط ثابت به خطوط تلفن همراه انتقال پیدا کرده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است. مطابق آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند.

آمارهای ارایه شده در این موضوع نشان می‌دهد که ایرانسل و همراه اول طبق پیش‌بینی‌ها، بیشترین سهم را داشته و دیگر اپراتورها در بازار سهم چندانی را به خود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اختصاص نداده‌اند.

ثبت بیش از ۳ میلیارد دقیقه مکالمه ورودی به همراه اول و ثبت همین مقدار مکالمه خروجی از این اپراتور نشان می‌دهد که این شرکت به خوبی جایگاه خود را در زمینه مکالمات حفظ کرده است.

با یک نگاه کلی به این آمار باید گفت که در زمینه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مکالمات ورودی، این ایرانسل بوده که میزبان بیشترین مقدار مکالمه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بوده است و در حالت عکس آن، همراه اول میزبان بیشترین مقدار مکالمات خروجی بوده است. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به آمار منتشر شده سازمان رگولاتوری و جداولی که این سازمان ارائه داده می‌اندازیم.

اپراتور همراه اول در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر  آمده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اپراتور ایرانسل در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سایر اپراتورهای همراه به اپراتور ایرانسل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر  آمده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اپراتور رایتل نیز در مجموع بیش از ۳۱۳ میلیون دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از ۴۰۹ میلیون دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور رایتل داشته است. مکالمات - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ورودی و خروجی اپراتور رایتل به تفکیک در جدول زیر آمده و همانطور که مشاهده می‌کنید، اختلاف زیادی در این آمار بین رایتل و دو اپراتور دیگر دیده می‌شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone