تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23976.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

توییتر درگیر بازی خطرناک؛ کمک به دولت چین برای حمله به معترضان در هنگ کنگ

توییتر در یک بازی خطرناک سیاسی گیر افتاده است؛ تعدادی از کاربران این شبکه اجتماعی گزارش داده اند دولت چین احتمالا با پرداخت رشوه در حال نمایش تبلیغات وابسته به خبرگزاری دولتی Xinhua برای حمله ...

توییتر در یک بازی خطرناک سیاسی گیر افتاده است؛ تعدادی از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربران این شبکه اجتماعی گزارش داده اند دولت چین احتمالا با پرداخت رشوه در حال نمایش تبلیغات وابسته به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - خبرگزاری دولتی Xinhua برای حمله به معترضان در هنگ کنگ است.

چین در این تبلیغات سعی کرده تظاهرات مردم هنگ کنگ را به عنوان عاملی برای «ترویج خشونت» نشان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - داده و از آنها درخواست کرده «نظم را به کشور برگردانند.»

حساب کاربری Pinboard که فعالیت های تظاهرکنندگان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - هنگ کنگی را از نزدیک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - شاهد بوده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - می گوید:

«هر روز وقتی به توییتر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - می آیم تا حوادثی را که با چشمان خودم در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - هنگ کنگ دیده ام گزارش کنم، تبلیغاتی نمایش داده می شوند که سعی در وارونه نشان دادن اتفاقات دارند. ظاهرا دولت چین با پرداخت رشوه به توییتر قصد دارد پروپاگاندای خود را ترویج داده و توییت های تبلیغاتی علیه هشتگ های پرطرفدار تظاهرکنندگان هنگ کنگی را نمایش دهد.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان

انجام چنین اقداماتی از جانب چین تعجب آور نیست؛ دولت این کشور همواره صدای مخالفین خود را در توییتر ساکت کرده است. جالب اینکه توییتر در چین فیلتر است ولی با این وجود مقامات این کشور همواره تلاش کرده اند تا گفتگوهای سیاسی را در این شبکه محدود کرده و کاربران را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - از شرکت در این بحث ها منع کنند.

حال توییتر در یک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - دو راهی سرنوشت ساز گیر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - افتاده؛ در این شبکه در گذشته انواع و اقسام - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - حملات سیاسی و تخریب شخصیتی انجام شده اما نمایش تبلیغات پولی این دست اقدامات را وارد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - فاز جدید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرده است.

اگر این شبکه به نمایش تبلیغات علیه معترضان در هنگ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنگ ادامه دهد نه تنها آزادی بیان را زیر سوال برده بلکه صدای نهادهای حقوق بشری را هم در خواهد آورد. از سوی دیگر بایکوت کردن نمایش تبلیغات از جانب خبرگزاری چینی می تواند تبعات غیر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - قابل پیش بینی داشته باشد.

توییتر تاکنون پاسخی در این رابطه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کرمانشاه استان کردستان - منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone