تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23961.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ در تدارک صدور فرمانی اجرایی برای کنترل شبکه های اجتماعی

کاخ سفید که پیشتر شبکه های اجتماعی را به اقدامات خصمانه علیه هم حزبی‌هایش متهم کرده بود، به دنبال صدور فرمانی اجرایی برای کنترل شبکه های اجتماعی است. پیش نویس این فرمان کمیسیون های ارتباطات و ...

کاخ سفید که پیشتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - شبکه های اجتماعی را به اقدامات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - خصمانه علیه هم حزبی‌هایش متهم کرده بود، به دنبال صدور فرمانی اجرایی برای کنترل شبکه های اجتماعی است.

پیش نویس این فرمان کمیسیون های ارتباطات و تجارت فدرال را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - به وضع قوانینی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - در رابطه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - با نحوه سانسور محتوا در شبکه های اجتماعی ملزم می کند که در صورت تصویب فیسبوک و توییتر هم باید از آن پیروی کرده و روش های فعلی خود را کنار بگذارند.

کاربرانی هم که حقوقشان بی دلیل توسط این شبکه تضییع شده، می توانند شکایت خود را در کمیسیون تجارت فدرال ثبت کنند که مسئولیت حمایت از حقوق مصرف کنندگان را بر عهده دارد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - در صورتی که شکایت کاربر درست از آب درآید، FTC می تواند بر اساس آن پلتفرم ها را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - تحت تعقیب قرار داده و جرایمی را علیه آنها در نظر بگیرد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان

هرچند این دستور هنوز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - در مراحل ابتدایی به سر می برد، با این حال نشان دهنده مصمم بودن ترامپ برای وضع قوانین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - جدیدی است که رفتار فیسبوک، توییتر و یوتیوب با کاربران - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - را تغییر خواهد داد. وی اخیرا در تلافی معلق کردن صفحه توییتر سناتور «میچ مکانل»، از رهبران حزب جمهوری خواه کمک کمپینش به توییتر را متوقف کرد. ترامپ در باره رفتار دوگانه این پلتفرم ها می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - گوید:

آنها با محافظه کاران بسیار ناعادلانه برخورد می کنند و ما هم از این پس به این شبکه ها بسیار سخت خواهیم گرفت.

آنطور که CNN می گوید برخی مفاد این طرح با ماده ۲۳۰ قانون شایستگی ارتباطات که اختیارات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - گسترده ای را برای تعدیل محتوا به کمپانی ها می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - دهد، تناقض دارد. بر اساس این قانون حتی اگر پلتفرم ها پالایش محتوا را به شیوه ای مطلوب انجام ندهند، تنها در شرایط بسیار خاصی می توان آنها را تعلیق کرد. فیسبوک، توییتر و یوتیوب از واکنش به پیش نویس این دستور خودداری کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حمده نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ شرکت شما آیا دور و بر عباس آباد کردکوی هم تعمیر یخچال وستینگهاوس انجام میده
پاسخ: بله در عباس آباد شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone