تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23967.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آموزش جیلبریک iOS 12.4 با استفاده از ابزار unc0ver روی آیفون و آیپد

تیم pwn20wnd@ از آپدیت جدیدی برای Unc0ver 3.5.0 خبر داده که از جیلبریک iOS 12.4 یعنی آخرین نسخه سیستم عامل اپل پشتیبانی می‌کند طی سال‌های گذشته این اولین بار است که جیلبریک آخرین نسخه در دسترس ...

تیم pwn20wnd@ - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از آپدیت جدیدی برای Unc0ver 3.5.0 خبر داده که از جیلبریک iOS 12.4 یعنی آخرین نسخه سیستم عامل - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپل پشتیبانی می‌کند

طی سال‌های گذشته این اولین بار است که جیلبریک آخرین نسخه در دسترس iOS امکان‌پذیر می‌شود و چنین خبری می‌تواند برای کسانی که سال‌ها پیش موفق به جیلبریک آیفون یا آیپد خود شدند بسیار خوشنود کننده باشد.

با - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اینکه Unc0ver یک ابزار نیمه متصل - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است اما جیلبریک iOS 12.4 به سادگی و بدون نیاز به دسترسی - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به کامپیوتر انجام می‌شود. Unc0ver 3.5.0 - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با مدل‌های آیفون و آیپد که در ادامه ذکر می‌شوند و از iOS 12، iOS 12.2 یا 12.4 استفاده می‌کنند سازگار - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است.

  • آیفون 5s
  • آیفون 6
  • آیفون 6 پلاس
  • آیفون - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 6s
  • آیفون 6s پلاس
  • آیفون 7
  • آیفون 7 پلاس
  • آیفون - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - SE
  • آیفون 8
  • آیفون 8 پلاس
  • آیفون X
  • آیپد ایر
  • آیپد نسل 6

توجه داشته باشید که با وجود امکان جیلبریک iOS 12.4 با استفاده از Unc0ver، این امکان برای iOS 12.3 فراهم نیست بنابراین اگر آیفون یا آیپد شما با - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این نسخه از iOS کار می‌کند حتما قبل از جیلبریک آن را به - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نسخه 12.4 آپدیت کنید.

پیش نیازها:

  • با رفتن به مسیر Settings -> Storage هرگونه فایل آپدیت OTA مرتبط با iOS 12 را از روی دیوایس پاک کرده و دستگاه را ریبوت کنید.
  • Unc0ver از Cydia و Substrate به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.
  • پیش از جیلبریک اطمینان حاصل کنید که از تمام - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داده‌های مهم خود پشتیبان گرفته‌اید.

راهنمای جیلبریک iOS 12.4 با استفاده از Unc0ver و نصب Cydia

 1. آخرین نسخه بتای Unc0ver را دانلود کنید

با آیفون - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یا آیپدی که iOS 12.4 روی آن نصب است به ignition.fun بروید و با استفاده از نوار جستجو Unc0ver را پیدا کنید. فرآیند دانلود و نصب آن را شروع کنید و مدتی منتظر بمانید تا برنامه نصب شود.

تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

2. مجوزها

به مسیر Settings-> General -> Device Management بروید. نام توسعه دهنده را لمس کنید - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و مجوز لازم را برای آن فعال کنید. بدون فعال - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شدن این مجوز، Unc0ver روی دستگاه شما اجرا نخواهد شد.

3. جیلبریک iOS 12.4 با استفاده از unc0ver

Unc0ver را اجرا کنید، گزینه جیلبریک را لمس - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کرده و صبر کنید تا برنامه کارش را انجام دهد. در حین - تعمیرات یخچال مابه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - انجام این روند آیفون یا آیپد شما ریستارت می‌شود و بعد از آن آیکون Cydia روی صفحه خانه شما قابل مشاهده خواهد بود.

اگر اپلیکیشن با مشکل فریز مواجه شد چند دقیقه صبر کنید. در صورتی که همچنان کار نکرد دستگاهتان را ریبوت کنید و گام‌های بالا را مجددا تکرار کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساعده نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر یه سوال داشتم اطراف امام صادق جلفا اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در امام صادق شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone