تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23974.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پرواز ۲ ساعته ربات خلبان ارتش آمریکا برای نخستین بار [تماشا کنید]

ربات خلبان نیروی هوایی آمریکا که هواپیماهای قدیمی را به مدل های خودران تبدیل می کند، با موفقیت آزمایش شد. این ربات خلبان که ROBOpilot نام دارد، توسط لابراتوار تحقیقاتی نیروی هوایی (AFRL) و کمپانی DZYNE توسعه ...

ربات خلبان نیروی هوایی آمریکا که هواپیماهای قدیمی را به مدل های خودران تبدیل می کند، با موفقیت آزمایش شد.

این ربات خلبان که ROBOpilot نام دارد، توسط لابراتوار تحقیقاتی نیروی هوایی (AFRL) و کمپانی DZYNE توسعه یافته است. ROBOpilot توانسته یک هواپیمای سسنا ۲۰۶ مدل ۱۹۶۸ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - را با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - موفقیت طی پروازی دو ساعته هدایت کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان

ROBOpilot برای هدایت هواپیمای های معمولی باید کنترلرهای دستی را نیز مدیریت کند. بدین منظور این کیت به جای صندلی خلبان نصب شده و علاوه بر دوربین، سنسور و مدارهای الکتریکی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - لازم برای هدایت هواپیمای جدیدتر دارای بازوی رباتیکی است که ابزارهای قدیمی تر را کنترل می کند.

از این بازو برای کنترل فرمان، سکان عمودی، ترمزها، اهرم، سوییچ ها و غیره استفاده می شود. همچنین ROBOpilot مثل یک خلبان عادی توانایی خواندن اطلاعات روی داشبورد و نمایشگرها را دارد.

به گفته نیروی هوایی نصب ربات خلبان روی هواپیما ساده است و با استفاده از کامپوننت های معمولی صورت می گیرد. حتی در صورت لزوم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - می توان آنرا دوباره با صندلی خلبان جایگزین کرد. دکتر «الوک دس»، دانشمند ارشد AFRL در این باره می گوید:

تصور کنید با هزینه ای کم هواپیمایی معمولی را به یک ماشین هوایی بدون سرنشین تبدیل کنید که به صورت خودکار به سمت مقصد پرواز می کند. بعدا هم می - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - توانید آنرا به حالت عادی برگردانید، آن هم بدون ایجاد تغییرات دائمی در هواپیما.

این مزیت به افراد و شرکت ها اجازه می دهد بدون - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - طی کردن روال های پیچیده و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - پرداخت هزینه گزاف برای UAV، به راحتی هواپیماهای خود را خودران کنند.

پرواز آزمایشی ربات پس از یکسال فرایند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - توسعه و تحقیق انجام شده که شامل محک زدن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن با شبیه ساز RedBird FMX در محیط مجازی هم می شود. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - این شبیه ساز به خوبی نشان داد که ROBOpilot به عنوان خلبان خودکار توانایی تیک آف، ناوبری و فرود در شرایط معمولی و حتی غیرعادی را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone