تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23972.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول در دوشنبه سوری مرداد ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت جایزه می دهد

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در طرح «دوشنبه سوری» مرداد ماه برای برندگان بسته‌های ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایتی جایزه در نظر گرفته است. همراه اول به منظور افزایش رضایتمندی ...

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در طرح «دوشنبه سوری» - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - مرداد ماه برای برندگان بسته‌های ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایتی جایزه در نظر گرفته است.

همراه اول به منظور افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - با ارائه هدایایی در طرح دوشنبه سوری به استقبال آنها می رود و مشترکان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - این اپراتور می توانند برای شرکت در این طرح فراگیر و بهره‌مندی از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع» از پیشنهادهای دوشنبه سوری بهره مند شوند.

در همین راستا دوشنبه سوری همراه اول در این ماه، امروز ۲۸ مرداد برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰ مگابایت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵صبح تا ۵عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری با شماره گیری کد دستوری فوق، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

در طرح این ماه به مشترکان دارای یوسیم بسته های پرحجم تر و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - جذابتری ارائه می شود. لازم به ذکر است تمامی مشترکان از ساعت ۰۰:۰۰ امروز (دوشنبه ۲۸ مرداد ماه) تا ۲۳:۵۹ فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری مذکور بسته خود را فعال کنند. زمان مصرف این بسته ها به مدت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - یک روز از ساعت ۵ صبح تا ۵ عصر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone