تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23944.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دارپا گروهی از پهپادها را برای ماموریت‌های نظامی مورد آزمایش قرار داد [تماشا کنید]

آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DARPA) در حال اجرای آزمایشاتی با تعداد زیادی پهپاد و ربات‌های زمینی مستقل است تا در آینده از دسته پهپادی برای ماموریت‌های نظامی استفاده کند. در ویدیویی که از این ...

آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DARPA) در حال اجرای آزمایشاتی با تعداد زیادی پهپاد و ربات‌های زمینی مستقل است تا در آینده از دسته پهپادی برای ماموریت‌های نظامی استفاده کند.

در ویدیویی که از این آزمایش‌ها منتشر شده، دارپا نشان می‌دهد که این ربات‌ها چطور دو بلوک شهری را برای یافتن، محاصره و ایمن کردن آن آنالیز و بررسی می‌کنند.

دارپا این آزمایشات را ژوئن امسال و با استفاده از پهپادها و ربات‌های زمینی انجام داد که بخشی از برنامه تاکتیک‌های هجومی گروهی (OFFSET) این آژانس است. این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - برنامه قرار است در نهایت نیروهای کوچک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - پیاده‌نظام را در ماموریت‌های شهری و مناطق پر ازدحام آن همراهی کند و احتمالا تا 250 پهپاد و ربات زمینی در آن مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

تست ماه ژوئن دومین از یک مجموعه آزمایشات برنامه‌ریزی شده 6 - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - تایی است که به گفته دارپا قرار است بر پیچیدگی و سختی آن در آزمایشات بعدی اضافه شود.

با اینکه پهپادهای تکی هم می‌توانند کاربردی باشند اما در صورت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده گروهی می‌توانند در برابر آسیب‌ها و حملات احتمالی مقاومتر نشان دهند. به عقیده دارپا، گروهی از پهپادها می‌توانند برای عملیات در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - محیط‌های پیچیده مثل شهرها که دیدن فواصل دور سخت‌تر است کاربردی‌تر باشند. در واقع با استفاده از یک گروه پهپادی می‌شود دید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - بهتری از محیط اطراف گروهان نظامی به دست آورد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران

این پروژه در واقع نمونه دیگری از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - برنامه‌های نظامی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - برای بررسی پتانسیل همکاری انسان-ربات است. دارپا در پروژه‌ای دیگر که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - Squad X نام داشت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - امکان جمع‌آوری اطلاعات را برای سربازان با کمک هوش مصنوعی، پهپادها و ربات‌ها فراهم می‌کرد.

اما به هرحال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده از دسته پهپادی می‌تواند یکشمشیر دو لبه باشد. اخیرا ارتش آمریکا در حال بررسی راههایی برای از بین بردن گروه‌های پهپادی است. در ماه ژوئن گذشته نیروی هوایی ارتش آمریکا از یک سلاح جدید به نام THOR رونمایی کرد که یک ساطع کننده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - مایکروویو است و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - برای از بین بردن گروه‌های پهپادی مورد استفاده قرار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone