تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23983.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تفاهم نامه کیش هوشمند و بهره‌برداری از برج نوآور منعقد شد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و رئیس منطقه آزاد کیش برای ایجاد زیست‌بوم نوآوری تفاهم نامه‌ای برای تبدیل شدن جزیره کیش به شهر هوشمند و بهره برداری از برج نوآوری ...

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، رئیس صندوق - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نوآوری و شکوفایی و رئیس منطقه آزاد کیش برای ایجاد زیست‌بوم نوآوری تفاهم نامه‌ای برای تبدیل شدن جزیره کیش به شهر هوشمند و بهره برداری از برج نوآوری امضا کردند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان

او باور دارد کیش از ظرفیت‌های نهفته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارزشمندی برای رونق اقتصاد دانش‌بنیان به کمک فعالان زیست بوم نوآوری بهره‌مند است، ستاری می‌گوید اقتصاد دریا، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری و زیست‌فناوری تنها بخشی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از توانمندی‌های نهفته این منطقه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است؛ اطمینان دارم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به زودی با شکوفا شدن این ظرفیت‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نهفته به دست شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، تحول تازه‌ای را در اقتصاد دانش‌بنیان و از مبدأ جزیره کیش شاهد خواهیم بود.

در بخش دیگری از این مراسم، «علی وحدت» رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت این صندوق برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور گفت یکی از دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان فضای استقرار آنها است:

«از ابتدای کار آیین نامه‌های مربوطه را طراحی کردیم تا تأمین فضای کار این کسب و کارها تسهیل شود. این تسهیلات در قالب خرید یا رهن فضای استقرار به شرکت‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اختصاص می‌یابد. اگر شرکتی نوپا باشد و نیازی به خریداری فضای کار نداشته باشد می تواند این تسهیلات را در قالب رهن دریافت کند. لازم است تا از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در جزیره کیش حمایت کنیم. بر مبنای همین رویه، استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور در منطقه آزاد کیش در قالب ارائه تسهیلات از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیل می شود.»

 رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، در ادامه  به اجرای سیاست‌های تشویقی برای استقار مجتمع شرکت‌های دانش‌بنیان در نواحی نوآوری یا پارک‌های علم و فناوری اشاره کرد و افزود: «اگر شرکت‌ها به صورت مجتمع در کنار یکدیگر قرار گیرند اثربخشی بیش‌تری خواهند داشت، یا  اگر شرکت های دانش بنیان در نواحی نوآوری قرار گیرند موجب می‌شوند بافت شهری هم اصلاح می شود و نمونه موفق آن در ناحیه نوآوری شریف قابل مشاهده است. یا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به طور مثال قرار گرفتن این کسب و کارها در پارک‌های علم و فناوری، یکی دیگر از اولویت‌های حاکمیتی است. بنابراین برای تحقق این موضوعات سیاست‌ها تشویقی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر گرفته شده است.»

به گفته او برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نهادهای واسط از جمله شتابدهنده‌ها  تسهیلاتی در حوزه استقرار دیده شده‌است و این نهادها نیز می‌توانند از تسهیلات رهن صندوق استفاده کنند و فعالیت‌هایشان را توسعه دهند . 

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان

«غلامحسین مظفری» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رییس سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان این‌که زمینه فعالیت ها برای پایلوت شدن بسیاری از فضای کیش وجود دارد، عنوان کرد: «اراده و باور برای تبدیل شدن کیش به یک منطقه فناور، نوآور و دانش‌بنیان شکل گرفته است و این منطقه می تواند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محلی باشد برای این که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شرکای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اقتصادی و تجاری در این منطقه تبادل مالی کنند.»

با امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه همکاری، ایجاد مرکز فناوری کیش برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان پیشگام و صادراتی، استارتاپ‌ها، نهادهای تأمین مالی، شتاب‌دهنده‌ها و سایر نهادهای واسط - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یکی از محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.

این سه نهاد برای تحقق - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخشیدن چشم‌انداز شهر کیش به عنوان قطب علمی، آموزشی و تحقیقاتی و الگوی توسعه پایدار با بهره‌گیری از فناوری نوین و یک زیست‌بوم مناسب سرمایه‌گذاری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فناورانه همکاری می‌کنند. قرار است با استفاده از مزیت‌های کیش، راه برای توسعه پروژه‌های نوآورانه و پیشرو، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توسعه پروژه‌های نوآورانه سایر مناطق کشور، نفوذ در بازارهای جهانی و رونق صادرات محصولات دانش‌بنیان هموار می‌شود.

هدف اصلی از امضای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این تفاهم‌نامه، تبدیل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شدن منطقه آزاد کیش به یک پایلوت برای پروژه های پیشگام فناورانه و نوآورانه است و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌کوشد ایران را به پیشران نوآوری منطقه بدل کند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در تجهیز ساختمان برج نوآوری و جلب مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها و نهادهای واسط برای استقرار و مشارکت در پروژه، همکاری می‌کند.

یک ساختمان ۱۱ طبقه  به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مساحت 8هزار متر مربع توسط سازمان منطقه آزاد کیش به مدت ۵ سال، به برج نوآوری کیش اختصاص یافت تا بستری برای استقرار بخش‌های اثرمند در زیست‌بوم نوآوری شامل شرکت های دانش بنیان پیشگام، نهادهای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تامین مالی دانش بنیان و نهادهای زیست بوم فراهم شود. صندوق نوآوری و شکوفایی از پروژه‌های شرکت‌های دانش‌بینان منطقه آزاد کیش در قالب ارائه تسهیلات، سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی صندوق مشترک در چارچوب دستورالعمل‌های مصوب صندوق حمایت می‌کند.

- تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone