تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23977.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف دیرهنگام ترامپ: اپل به خاطر تعرفه‌های تجاری از رقبا عقب می افتد

تیم کوک ترامپ را قانع کرده که وضع تعرفه روی کالاهای چینی توان اپل برای رقابت با سامسونگ را می کاهد. رییس جمهور آمریکا و مدیرعامل اپل برای چندمین بار در سال های اخیر با هم دیدار ...

تیم کوک ترامپ را قانع کرده که وضع تعرفه روی کالاهای چینی توان اپل برای رقابت با سامسونگ را می کاهد.

رییس جمهور آمریکا و مدیرعامل اپل برای چندمین بار در سال های اخیر با هم دیدار کرده و به گفتگو درباره نبرد تجاری با چین پرداخته اند. طی این دیدار که در باشگاه گلف «بدمینستر» ایالت نیوجرسی برگزار شد، تیم کوک مشکلاتی را که جنگ تجاری با چین برای آنها ایجاد کرده به خوبی برای رییس جمهور آمریکا شرح داد. ترامپ پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:

با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تیم کوک جلسه خوبی درباره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تعرفه ها داشتیم و او به روشنی توضیح داد که سامسونگ به عنوان رقیب اصلی آنها تعرفه ای پرداخت نمی کند چون مقر آنها در کره جنوبی قرار دارد. زمانی که رقیب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شماره یک اپل این هزینه را پرداخت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نکند، کار برای این شرکت هم سخت خواهد شد. استدلال تیم کوک منطقی بود و من درباره آن فکر خواهم کرد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

دلیل معافیت سامسونگ این است که بخش قابل توجهی از زنجیره تامین و کارخانه های آن در کره جنوبی و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویتنام واقع شده و به همین خاطر چندان تحت تاثیر نبرد تجاری بین چین و آمریکا قرار نمی گیرد. اپل هم برای فرار از تبعات این مجادلات به فکر انتقال خطوط تولید خود به کشورهای دیگر است.

اکثر محصولات اپل در چین تولید می شود و در نتیجه طی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ماه های آینده مشمول تعرفه ۱۰ درصدی خواهند شد. بنا بر جدول زمانبندی فعلی محصولاتی مثل اپل واچ و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ایرپاد از ۱۱ شهریور مشمول پرداخت تعرفه می شوند اما این فرایند برای آیفون، آیپد و مک بوک از ۲۴ آذرماه شروع می شود و دلیل آن هم جلوگیری از افزایش قیمت ها در روزهای پایانی سال است.

ترامپ در این جلسه به سرمایه گذاری‌های هنگفت اپل در آمریکا نیز اشاره کرد که ظاهرا به ایجاد ۲.۴ میلیون شغل در این کشور منجر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone