🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41509.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی امنیتی 10.13 برای مک او اس High Sierra منتشر شد

اپل به تازگی یک آپدیتی تکمیلی برای مک او اس High Sierra منتشر کرده که تعدادی از باگ ها و مشکلات امنیتی این سیستم عامل را برطرف می کند. به روز رسانی 10.13 نخستین آپدیتی ...

اپل به تازگی یک آپدیتی تکمیلی برای مک او اس High Sierra منتشر کرده که تعدادی از باگ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ها و مشکلات امنیتی این سیستم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عامل را برطرف - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می کند. به روز رسانی 10.13 نخستین آپدیتی است که - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پس از انتشار عمومی این سیستم عامل برای عموم کاربران منتشر می شود.

با دریافت این به روز رسانی، یکی از آسیب پذیری های نرم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - افزاری مهم مک او اس High Sierra برطرف می شود. این مشکل امنیتی در نسخه های قبلی سیستم عامل رمزهای عبور کاربران را در بخش Disk Utility فاش می کرد. بدین صورت که در یک درایو رمزنگاری شده با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فایل سیستم APFS، در عوض نمایش راهنمای رمز عبور خود رمزها را به نمایش می گذاشت.

با دریافت این به روز رسانی یکی از آسیب پذیری های نرم افزاری مهم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مک او اس High Sierra برطرف می شود

اپل در کنار انتشار به روز رسانی 10.13 یک فایل راهنما - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هم برای کاربران High Sierra منتشر کرده که آنان را برای جلوگیری از فاش شدن رمزهای عبورشان راهنمایی می کند. کاربران برای جلوگیری از تکرار شدن این مشکل می بایست بعد از دریافت به روز رسانی، یک نسخه پشتیبان رمزنگاری شده از درایو خود تهیه کرده و سپس آن را به طور کامل فرمت کنند.

سپس درایو را مجددا به فایل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سیستم APFS فرمت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرده و پس از رمزنگاری، در نهایت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داده های پشتیبان گیری شده را به آن برگردانند. اما برطرف کردن این مشکل امنیتی تنها دلیل اپل برای ارائه این به روز رسانی نبوده است.

به روز رسانی 10.13 باگی که دسترسی هکرها به رمزهای عبور ذخیره شده در Keychain  را ممکن می کرد را هم برطرف کرده. تا پیش از رفع شدن این مشکل، هکرها به وسیله یک اپ شخص ثالث به راحتی به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی پیدا می کردند.

اما از دیگر مشکلاتی که با این به روز رسانی برطرف شده می توان به افزایش قدرت اینستالر مک در نصب اپلیکیشن ها، برطرف شدن یک باگ گرافیکی در نرم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - افزار ادوبی ایندیزاین و رفع مشکل پاک نشدن ایمیل ها در حساب کاربری یاهو اشاره نمود.

این به روز رسانی را می توانید با مراجعه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به اپ استور مک و استفاده از گزینه Software Update دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone