تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41518.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

امکان مشاهده زیرنویس برای افراد ناشنوا در تئاتر لندن فراهم می شود

لذت بردن از یک نمایش در سالن تئاتر همواره آرزوی بسیاری از افراد ناشنوا و یا کم شنوا بوده. حالا در سالن تئاتر لندن قرار است امکان مشاهده زیر نویس از طریق عینک واقعیت افزوده ...

لذت بردن از یک نمایش در سالن تئاتر همواره آرزوی بسیاری از افراد ناشنوا و یا کم شنوا بوده. حالا در سالن تئاتر لندن قرار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است امکان مشاهده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زیر نویس از طریق عینک واقعیت افزوده اپسون لذت تماشای نمایش ها را برای این افراد فراهم کند.

عینک واقعیت افزوده اپسون امکان مشاهده همزمان زیرنویس و صحنه تئاتر را از هر نقطه سالن فراهم می کند

تئاتر ملی لندن همین حالا هم محاوره های حین نمایش را در صفحاتی در گوشه های سن نمایش می دهد؛ ولی مشاهده آن از میان افرادی که در صندلی های جلوتر نشسته اند یا حتی از گوشه های سالن بسیار مشکل و خسته کننده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. همچنین در بسیاری از مواقع افراد کم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شنوا مجبور می شوند صندلی هایی بسیار نزدیک به سن را رزرو کنند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که به علت فروش سریع و قیمت بالای این صندلی ها، معمولاً تماشای نمایش را از دست می دهند. حالا به لطف عینک اپسون، امکان مشاهده تئاتر و زیرنویس از هر جای سالن به راحتی فراهم می شود؛ بدون اینکه تماشاگر مشاهده نمایش را از دست دهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
عینک واقعیت افزوده اپسون

لازم به ذکر است که بر خلاف بسیاری از هدست های واقعیت مجازی، عینک واقعیت افزوده اپسون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بسیار سبک وزن است و به همین دلیل به نظر می رسد استفاده از آن برای همه راحت باشد.

گفتنی است که بر خلاف واقعیت مجازی که تصویر ساخته شده توسط کامپیوتر را به کاربر نمایش می دهد، واقعیت افزوده به صورت یک واسط عمل کرده و تصاویر کامپیوتری را روی دید عادی کاربر نمایش می دهد.

از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حدود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک سال پیش آزمایش های ابتدایی این فناوری در این سالن شروع شده و بازخوردها جهت اصلاح نرم افزار و سخت افزار به صورت مداوم به شرکت اپسون ارسال می شوند. انتظار می رود در مهر تا آبان سال 97 این فناوری برای استفاده عمومی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در این سالن عرضه شود.

- تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رایحه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
تعمیرکارای شرکت الو برای تعمیر یخچال وایت هاوس WSMS8YGFESS من تو در شهر عجب شیر خیلی خوش اخلاق بودن. اما دستشون خورد و ما رو بجای یک روز، دو روز طول کشید. خلاصه که اینجوری که بود، من مگر کمی مصمم بودم، که نظر مثبتی در مورد خدمات شون بدم. اما حق با ماست، انتظار داشتم که به موقع شرکت کنن و مشکلمون رو حل کنن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone