تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41515.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

برندگان مسابقه برترین خطای دید اعلام شدند [تماشا کنید]

هیئت داوران بین المللی، به تازگی نتایج مسابقه برترین خطای دید امسال را اعلام کردند که بعضی از آنها واقعاً ذهن آدم را درگیر می کند. در این مسابقه ویدیوهایی که از سال 2016 به ...

هیئت داوران بین المللی، به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تازگی نتایج - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مسابقه برترین خطای دید امسال را اعلام کردند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که بعضی از آنها واقعاً ذهن آدم را درگیر می کند.

در این مسابقه ویدیوهایی که از سال 2016 به بعد در یوتوب آپلود شده بودند، شرکت داده شدند و آنهایی که بیشتر از همه توانایی فریب قوای حسی و شناختی انسان را داشتند، جایزه برتر را دریافت کردند.

با انتخاب هیئت داوران، مقام نخست به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ویدیوی «شکل های حرکتی» اختصاص یافت. در این ویدیو ابتدا فقط مجموعه بی نظم و تصادفی از پیکسل ها دیده می شوند، اما با شروع حرکت آنها اجسامی در مقابل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیدگان ما ظاهر می شوند.

محققین می گویند تشکیل تصاویر و پس زمینه صرفاً با روشن و خاموش کردن پیکسل ها و با زمان بندی خاص انجام می شود و اگر هر صحنه را ثابت کنید، اثری از شکل ها نمی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بینید.

مقام دوم به خطای دید معروف «دیوار کافه» (Cafe Wall) رسید که موارد مشابه آن را زیاد دیده ایم، اما این بار توسط «ویکتوریا اسکای» به سطح تازه ای رسیده.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تصویر، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خطوط کاملاً با هم موازی هستند اما ذهن به هیچ وجه این موضوع را قبول نمی کند. نکته اصلی در این خطای دید، لوزی های سیاه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و سفید هستند که در نقاط تقاطع قرار گرفته اند.

طراح این خطای دید می گوید با بررسی صدها نمونه مختلف از این خطای دید، از جمله نسخه اصلی که توسط «ریچارد گرگوری» ساخته شده و موارد طراحی شده توسط «آکیوشی کیتائوکا» توانسته به این نتیجه حیرت انگیز برسد.

مقام سوم امسال هم به نسخه حرکتی از خطای دید معروف «مولر-لایر» رسیده که توسط «جیانی ای. سارکن» طراحی شده.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خطای دید با تغییر جهت پیکان ها، طول پاره خط ها هم تغییر می کنند در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حالی که اساساً چنین موضوعی صحت ندارد.

سارکن می گوید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توهم افزایش و کاهش طول پاره خط ها در زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد، بنابراین به نظر می رسد این پدیده به ویژگی های فیزیولوژیکی انسان بستگی مربوط است و مبنای روانشناختی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone