تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27172.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سیستم جدید HomeKit اپل حالا از دوربین های مدار بسته و روترها نیز پشتیبانی می کند

سیستم خانه هوشمند اپل به نام HomeKit امسال از بسیاری دستگاه های جدید از جمله دوربین های مدار بسته و روتر ها پشتیبانی می کند. این شرکت بعد از معرفی این سیستم در سال 2014 ...

سیستم خانه هوشمند اپل به نام HomeKit امسال از بسیاری دستگاه های جدید از جمله دوربین های مدار بسته و روتر ها پشتیبانی می کند. این شرکت بعد از معرفی این سیستم در سال 2014 هر سال پس از درخواست سازندگان دستگاه های بیشتری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - را به لیست تحت پشتیبانی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - اش اضافه کرد. تغییرات امسال جای خالی بزرگی در صنعت امنیت خانگی را پر می کنند.

تصاویر دوربین مدار بسته بدون هزینه تا ده روز در iCloud ذخیره می شوند

پشتیبانی از دوربین های مدار بسته خانگی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - مانند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - دستگاه های ساخت لاجیتک و آرلو سال ها بود از طرف استفاده کنندگان HomeKit - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - درخواست می شد. سیستم جدید HomeKit Video API به دوربین ها این امکان را می دهد تا تصویرشان را ابتدا به یک HomePod ارسال کنند تا قبل از فرستاده شدن به فضای ابری آنالیز شود. پس از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - آنالیز شدن ویدئو رمزگذاری شده و در iCloud بارگذاری می شود و می توانید تصاویرتان  را تا ده روز بدون پرداخت هزینه در آن نگهداری کنید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران

قابلیت پشتیبانی از روترها در سیستم جدید HomeKit نیز با استفاده از فایروال دستگاه ها را از دسترسی به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - تمام شبکه خانه منع می کند. مودم های Linksys، Eero - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - و Spectrum از ابتدا این قابلیت را پشتیبانی می کنند.

به لطف یک پارچگی عمیقش با دستگاه های اپل، HomeKit همچنان یکی از ساده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرخرود استان مازندران - ترین راه های استفاده از سیستم های هوشمند در منازل است. اگر ساکنین منزل از آیفون استفاده کنند امکان کنترل دستگاه های هوشمند منزل از طریق سیری یا بسیاری برنامه های دیگر از جمله Home hub اپل وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone