تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24171.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 11 پرو 64 گیگابایتی؛ شوخی تلخ اپل با کاربران حرفه‌ای

پس از آن که هیاهو و هیجان آیفون‌های جدید فروکش کرد، حقایق تلخ پیرامون آیفون ۱۱ نیز در حال ظهور هستند. فارغ از پول هنگفتی که باید برای خرید آیفون ۱۱ بپردازید، انتظار دارید که ...

پس از آن که هیاهو و هیجان آیفون‌های جدید فروکش کرد، حقایق تلخ پیرامون آیفون ۱۱ نیز در حال ظهور هستند. فارغ از پول هنگفتی که باید برای خرید آیفون ۱۱ بپردازید، انتظار دارید که بیشترین بهره را از پول پرداختی خود داشته باشید. یکی از این بهره‌ها داشتن فضای ذخیره‌سازی کافی برای تصاویر و ویدیو‌هاست که ممکن است آیفون‌های جدید کمی شما را ناامید کنند.

اپل در مراسم معرفی آیفون ۱۱، تاریخ عرضه سرویس‌های ویدیویی و سرگرمی خود را نیز مشخص کرد. اپل آرکید و اپل تی‌وی پلاس دو سرویس جدید اپل هستند که در کنار اپل موزیک و اپل نیوز پلاس به صورت ماهانه و با پرداخت حق اشتراک، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. دسترسی به محتوای ویدیویی و دانلود بازی‌های جدید همگی نیازمند فضای ذخیره‌سازی زیادی هستند، اما متأسفانه اپل به طور خواسته یا ناخواسته، این نیاز را نادیده گرفته است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران
سرویس اپل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - آرکید

زمانی که اپل بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره به افزایش حافظه آیفون رضایت داد، کسی فکر نمی‌کرد که فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی کم باشد؛ همانطور که کسی فکر نمی‌کرد ۱۶ گیگابایت فضای کمی خواهد بود؛ یا همانطور که احتمالا کاربران آیفون 3GS فکرش را نمی‌کردند ۲ گیگابایت فضای حافظه گوشیشان اصلا پر شود.

با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - این حال همانطور که می‌دانید، ۶۴ گیگابایت چندان هم فضای زیادی نیست، زیرا هر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - دقیقه فیلم 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه که اپل بارها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - به آن اشاره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - کرد، چیزی در حدود ۴۰۰ مگابایت فضا اشغال می‌کند. به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - این‌ها ۷ گیگابایت فضای اشغال شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - توسط سیستم‌عامل iOS را نیز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - اضافه کنید.

اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی داشته باشیم، فضایی که اپل در آیفون‌های ۶۴ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - چیزی در حدود ۵۷ گیگابایت است. در نتیجه هر کاربر «حرفه‌ای» که می‌خواهد فیلمی با کیفیت 4K و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بگیرد تنها می‌تواند ۸۱ دقیقه فیلم‌برداری کند تا با اخطار پر شدن حافظه گوشی ۱۰۰۰ دلاری خود مواجه شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران
قابلیت‌های تصویربرداری آیفون ۱۱

شاید بتوان حافظه ارائه شده در آیفون ۱۱ را تا حدودی توجیه کرد، زیرا این گوشی با ۵۰ دلار کاهش قیمت مواجه شده و با پرداخت همان ۵۰ دلار به اپل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - می‌توانید به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - جای ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بدست بیاورید. این سیستم قیمت‌گذاری به گونه‌ای است که در ظاهر اپل به شما تخفیف ۵۰ دلاری داده است، ولی در اصل برای درخواستی بدیهی ۵۰ دلار از شما خواهد گرفت.

شاید اگر از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - دنبال کنندگان پیگیر اپل باشید گول این تخفیف را نخورده باشید، زیرا اپل هیچگاه بر سر قیمت‌گذاری‌های محصولاتش به گونه‌ای عمل نمی‌کند که متضرر شود. به عنوان مثال، وان‌پلاس ۷ پرو برای افزایش «حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایتی» خود به ۲۵۶ گیگابایت، تنها ۳۰ دلار بیشتر پول می‌گیرد. در صورتی که اپل برای همین میزان افزایش حافظه، ۱۰۰ دلار درخواست می‌کند.

مطمئنا با خود فکر خواهید کرد که حتما اپل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - از حافظه پرسرعت‌تری استفاده می‌کند؛ متاسفانه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - خیر. حافظه به کار رفته در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - وان‌پلاس ۷ پرو از نوع UFS 3.0 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - است ولی آیفون‌های ۱۱ همگی از حافظه UFS 2.1 بهره می‌برند که خب همانطور که می‌توانید حدس بزنید، سرعت کم‌تری دارند. پس چرا اپل برای چنین حافظه‌ای ۳.۳ برابر پول بیشتری دریافت می‌کند؟ جواب این سؤال را خودتان بهتر می دانید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران
نمودار مقایسه قیمت‌گذاری شرکت‌ها برای حافظه بیشتر

احتمال آن که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - شما نیز یکی از کاربران آیفون‌های ۶۴ گیگابایتی باشید زیاد است و قطعاً با کمبود فضای ذخیره‌سازی مواجه شده‌اید. البته نوع کاربری شما نیز تاثیر مستقیمی روی خالی یا پر بودن حافظه گوشی شما می‌گذارد. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که عکس و فیلم زیادی در گوشی خود نگه می‌دارند، دچار مشکل می‌شوید ولی اگر به چند برنامه و تعدادی عکس و موسیقی معقول بسنده کرده‌ باشید، احتمالا چنین مشکلی نخواهید داشت.

اما اپل با نام‌گذاری گوشی آیفون ۱۱ پرو، چنین کاربرانی را هدف قرار نداده است. اپل در مراسم رونمایی آیفون ۱۱ پرو، مانور زیادی روی قابلیت‌های تصویربرداری گوشی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - جدیدش داد. یکی از این قابلیت‌ها، امکان فیلم‌برداری به صورت همزمان با ۴ دوربین آیفون ۱۱ پرو است. تصور کنید که هر ۴ دوربین گوشی، با قابلیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند، متاسفانه باید بگوییم که حافظه گوشی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - شما در ۲۰ دقیقه پر خواهد شد. آیا فیلم‌برداران «حرفه‌ای» از این اتفاق خوشحال خواهند شد؟ خیر.

راه‌حلی که اپل در اختیار علاقه‌مندان «حرفه‌ای» قرار داده، خریداری آیفون‌ها با حافظه داخلی بیشتر است. یعنی پرداخت پول بیشتر. آیفون ۱۱ پرو مکس با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۴۵۰ دلار قیمت دارد؛ یعنی ۳۵۰ دلار بیشتر از قیمت پایه ۱۱۰۰ دلاری آن (همین داستان را برای آیفون XS هم داشتیم). با پول حافظه اضافی آیفون ۱۱ پرو مکس می‌توان پیکسل ۳a گوگل را خریداری کرد. یعنی کاربران در حدود ۳۰ درصد پول اضافه‌ پرداخت می‌کنند تا بتوانند از ویژگی‌های «حرفه‌ای» آیفون خود استفاده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - کنند. در اصل بهتر است کاربران «حرفه‌ای» نسخه ۶۴ گیگابایتی را نادیده گرفته و یک راست به سراغ آیفون‌های ۲۵۶ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - گیگابایتی بروند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران
قیمت‌های پایه آیفون‌های ۱۱ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - و ۱۱ پرو برای ۶۴ گیگابایت

مشکل دیگری که با آن مواجه می‌شوید، برنامه تعویض آیفون است. این برنامه به گونه‌ای است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا گوشی فعلی خود را تحویل دهند و پس از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - ارزیابی اپل، مبلغی را به عنوان تخفیف در راستای خریداری آیفون جدید دریافت کنند. در ظاهر این برنامه گزینه خوبی به نظر می‌رسد، ولی در باطن اپل هیچ اهمیتی برای حافظه داخلی گوشی فعلی شما قائل نمی‌شود. یعنی چه آیفون XS Max با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی ۱۴۵۰ دلاری داشته باشید و یا آیفون XS Max با ۶۴ گیگابایت حافظه و قیمت ۱۱۰۰ دلار، برای اپل فرق نمی‌کند و در بهترین حالت ممکن است ۵۰۰ یا ۶۰۰ دلار گیرتان بیاید.

برای دور زدن ضرر و زیان خودتان، می‌توانید آیفون خود را جای دیگری به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - فروش برسانید تا حداقل بخش بیشتری از پول - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - خود را پس بگیرید. البته این کار نیز ملزم به سروکله زدن با افراد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - غریبه‌ است که شاید بسیاری از کاربران عطای آن را به لقایش ببخشند و به همان اپل بسنده کنند.

داستان اپل و حافظه، صرفا به آیفون ختم نمی‌شود. فضای ذخیره‌سازی ابری اپل یا همان iCloud نیز با «تنها» ۵ گیگابایت ارائه می‌شود. اگر این قابلیت را در آیفون خود فعال کرده باشید، متوجه می‌شود که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - بکاپ‌های آیفون به خودی خود ۵ گیگابایت را اشغال می‌کنند و حتی برای تهیه پشتیبان از داده‌های خود نیز باید مبلغی اضافه به اپل پرداخت کنید (۱ دلار ماهانه به ازای ۵۰ گیگابایت).

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

اپل محصولاتش را به عنوان یک برند لاکچری معرفی می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - کند، در نتیجه قیمت‌گذاری‌‌هایش نیز بر همین اساس است. هدف اپل نیز کسب سود بیشتر است و از هیچ راهی برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - رسیدن به هدف خود دریغ نخواهد کرد. مشکل اینجاست که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - این شما نیستید که تشخیص می‌دهید به حافظه بیشتری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - برای ذخیره‌سازی داده‌های خود نیاز دارید. در اصل این اپل است که برای شما تصمیم می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - گیرد و کاری هم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - از دست کسی بر نمی‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone