تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43043.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

از این پس تمام ترجمه ها در شبکه اجتماعی فیسبوک توسط هوش مصنوعی صورت می گیرد

چند سالی هست که فیسبوک تلاش می کند با ارائه یک ابزار ترجمه کارآمد مرزهای زبانی را میان کاربران خود از بین ببرد. در تازه ترین قدم این کمپانی اعلام کرد که از این پس ...

چند سالی هست که فیسبوک تلاش می کند با ارائه یک ابزار ترجمه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کارآمد مرزهای زبانی را میان کاربران خود از بین ببرد. در تازه ترین قدم این کمپانی اعلام کرد که از این پس تمام ترجمه ها در این شبکه اجتماعی توسط هوش مصنوعی انجام می گیرد. بنابراین می بایست انتظار ترجمه هایی دقیق تر و کارآمدتر را داشته باشیم.

هوش مصنوعی فیسبوک ترجمه هایی بسیار دقیق تر را نسبت به ترجمه ماشینی ارائه می دهد

تا پیش از این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا برای ترجمه متون از متد ترجمه ماشینی عبارت محور استفاده می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرد. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در این متد هر جمله به کلمات و عبارات مجزایی تفکیک می شود و محتمل ترین معنی آن در یک جمله ارائه می گردد. کارایی چنین روشی در مواجهه با زبان هایی که در آنها ساختار جملات از تنوع بالایی برخوردارند به شدت پایین می آید.

اما از این پس شبکه های عصبی و الگوریتم های یادگیری ماشین معنی جمله ها را به زبان های دیگر منتقل می کنند. شبکه های عصبی علاوه بر این که جملات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را به صورت یک واحد معنایی یک دست در نظر می گیرند، در برخورد با کلمات جدید و ناشناخته نیز عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

در تصاویر زیر می توانید عملکرد ترجمه ماشینی را با ترجمه از طریق هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مقایسه کنید. ترجمه اول حاصل کار متد ترجمه عبارت محور و دومی حاصل کار شبکه عصبی است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

همین برتری های هوش مصنوعی در ترجمه متون به زبان های مختلف باعث شده تا گوگل و مایکروسافت نیز از مدت ها قبل به دنبال توسعه هوش مصنوعی مترجم اختصاصی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود باشند.

در بیانیه فیسبوک که به همین مناسبت منتشر شده آمده: «کوچ از ترجمه ماشینی به هوش مصنوعی قدمی بزرگ در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ارائه محتواهای منتشر شده در فیسبوک به زبان دلخواه کاربران به حساب می آید. ما به تلاش های خود در این زمینه ادامه خواهیم داد تا بتوانیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ترجمه های هرچه طبیعی تر را در شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود برای همگان ارائه کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوما نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر اطراف معلم میانه تعمیر یخچال جنرال الکتریک PVD28BYNFS هم دارید
پاسخ: بله در معلم شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone