تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13150.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

حرکت اول: با ۲۰۰ میلیارد بیشترین حجم سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سال ۹۹ را داشته‌ایم

حرکت اول در سال ۹۹ روی ۵ تیم استارتاپی سرمایه‌گذاری کرده و در دو تیم دیگر نیز سرمایه‌گذاری مجدد انجام داده است. بر اساس گزارش جدید حرکت اول، این سرمایه‌گذار خطرپذیر در سال ۹۹ بیش ...

حرکت اول در - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - سال ۹۹ روی ۵ تیم استارتاپی سرمایه‌گذاری کرده و در دو تیم دیگر نیز سرمایه‌گذاری مجدد انجام داده است. بر اساس گزارش جدید حرکت اول، این سرمایه‌گذار خطرپذیر در سال ۹۹ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در استارتاپ‌ها - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت همچنین گزارش می‌دهد که قصد دارد به زودی و تا پایان سال، روی - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - دو تیم استارتاپی دیگر نیز مبلغ ۷۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند.

مشکلات ناشی از شرایط اقتصادی و تبعات کرونا باعث شده تا سرمایه‌گذاران در ورود - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - به این بخش از اقتصاد نوآوری در ماه‌های اخیر رغبت کمتری نشان دهند. - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - از این رو فضای سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سال ۱۳۹۹ از رشد مناسبی نسبت به سال‌های قبل برخوردار نبود و بسیاری از بازیگران فعال در بخش سرمایه گذاری خطر پذیر، در سالی که به دلیل مشکلات ذکر شده، استارتاپ‌ها به حمایت بیشتری جهت بقاء، نیاز داشته - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - اند، کم کار بوده‌اند.

«حرکت اول» اما در گزارش کوتاهی که منتشر ساخته اعلام کرده در سال گذشته روی ۵ تیم استارتاپی سرمایه‌گذاری کرده است. به گفته «محمدمهدی عباسخانی»، مدیرعامل حرکت اول، این شرکت تنها در سال جاری با بررسی بیش - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - از ۲۰۰ طرح کسب‌وکار در حوزه‌های تجارت الکترونیک، فینتک، گردشگری، رسانه، سلامت و آموزش، با بودجه ای بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به سال ۱۳۹۹، روی استارتاپ‌های «همراه مکانیک»، «پینکت»، «جاجیگا» ، «آلا» و «آدرس» سرمایه‌گذاری کرده است.

حرکت اول اعلام کرده این هلدینگ سرمایه‌گذاری مجدد - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - در دو استارتاپ «آچاره» و «اوبار» را در سطح داخلی و کسب وکار «دیجی شی» در سطح بین‌المللی سرمایه‌گذاری کرده است.

عباسخانی در این رابطه توضیح داد: «طبق بررسی‌های انجام‌شده این حجم از سرمایه‌گذاری، بیش - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - از ۷۰ درصد مجموع سرمایه گذاری در استارتاپ‌های مرحله میانی در سال جاری بوده است. از طرفی برخی از قراردادهای منعقد شده توسط حرکت اول، رکورددار بیشترین - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - حجم سرمایه‌گذاری روی یک استارتاپ در سال جاری هستند.»

2 استارتاپ دیگر در نوبت جذب سرمایه از حرکت اول

 

عباسخانی همچنین خبر داد حرکت اول در حال سرمایه‌گذاری‌های - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - تازه‌ای به ارزش ۷۵ میلیارد تومان روی ۲ استارتاپ دیگر است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال، این قراردادهای - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - سرمایه‌گذاری، نهایی شوند که به گفته او در صورت محقق - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - شدن این دو مورد، رکوردهای قبلی سرمایه‌گذاری‌های حرکت اول در سال جاری، دوباره شکسته خواهد شد.

وی، همچنین اعلام کرد، حرکت اول در نظر دارد در سال ۱۴۰۰ با بودجه بیش - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - از ۳۰۰ میلیارد تومان، در استارتاپ هایی که - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - بازار - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - بزرگ - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - و قابل جهش و پتانسیل رشد بالا و مستمری دارند، تزریق سرمایه نماید.

با اعلام رسمی مجموع عدد سرمایه گذاری این شرکت در سال ۱۳۹۹، مجموعه سرمایه‌گذاری‌های این هلدینگ به بیش از - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ برسد. عباسخانی پیش‌تر به دیجیاتو گفته بود که این مجموعه تا پایان سال ۴۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد داشت و به نظر می‌رسد این هلدینگ توانسته به بخشی از اهداف خود دست پیدا کند؛ در - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - هر حال ناگفته نماند مقدار - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - سرمایه - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۲۰۰ میلیارد تومانی این هولدینگ در اکوسیستم استارتاپی جزو بیشترین مقدار سرمایه‌گذاری VC در سال ۹۹ است.

حرکت اول پیش‌تر اعلام کرده بود در حوزه سرمایه‌گذاری ۶ اولویت دارند که این موارد هستند: «فین‌تک و اینشورتک، سلامت، مدیا، تجارت الکترونیک، آموزش، توریسم و حمل و نقل»

حرکت اول به - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - عنوان هلدینگ سرمایه گذاری - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندر انزلی استان گیلان - جسورانه گروه «همراه اول»، در ســال ١٣٩٧ جهت سرمایه گذاری در مرحله میانی و بالاتر، تاسیس شده است. مرحله ای که تاکنون سایر نهادهای سرمایه گذاری در آن ورود جدی نداشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوورشت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** یخچال مابه MEM30PHHCSS شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone