تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13143.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A82 5G با دریافت تاییدیه بلوتوث، یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

سامسونگ می‌خواهد چندین گوشی جدید از سری گلکسی A معرفی کند که یکی از آن‌ها، گلکسی A82 5G خواهد بود. این دستگاه که چند روز پیش در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود، حالا تاییدیه بلوتوث ...

سامسونگ می‌خواهد چندین گوشی جدید از سری - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - گلکسی A معرفی کند که یکی از آن‌ها، گلکسی A82 5G خواهد بود. این دستگاه که چند روز پیش - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود، حالا تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است.

این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها با شماره مدل SM-A826S، به تازگی در دیتابیس Bluetooth SIG رویت شده و تاییدیه دریافت کرده است. گلکسی A82 5G از بلوتوث ۵.۰ با LE (کم مصرف) بهره می‌برد. در این تاییدیه اطلاعات بیشتری درباره این محصول وجود ندارد.

طبق - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - بنچمارک گیک‌بنچ، سامسونگ این محصولش را - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - به چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز می‌کند که عمرش به دو سال - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌رسد. علاوه بر این، باید منتظر استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ بطور پیش فرض برای آن باشیم. انتظار می‌رود در - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره این گوشی کره‌ای‌ها منتشر شود.

تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی‌های گلکسی A52  و A72 رونمایی می‌کند که در نسخه‌های 4G و 5G وارد بازار می‌شوند. با این وجود هنوز - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - مشخص نیست که گلکسی A82 هم در نسخه 4G در اختیار خریداران قرار بگیرد. با توجه به ویژگی‌هایی که این کمپانی برای گلکسی A52 و A72 درنظر می‌گیرد، گلکسی A82 هم احتمالا از چندین - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - قابلیت گوشی‌های پرچمدار این برند بهره می‌برد.

کره‌ای‌ها گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 را به نمایشگر با رفرش ریت بالا مجهز می‌کنند که نرخ آن در نسخه 4G به ۹۰ هرتز و در مدل 5G به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. ضمنا کاربران - تعمیرات یخچال مابه در شهر امیرکلا استان مازندران - این محصولات به دوربین اصلی چهارگانه و لرزشگیر اپتیکال هم دسترسی پیدا می‌کنند. انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در گلکسی A82 5G هم وجود داشتند.

گلکسی A72 به اسپیکر استریو و همچنین قابلیت زوم فضایی مجهز می‌شود و البته احتمالا مانند برادر کوچکترش، گلکسی A52 5G بطور ماهانه بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۲۷ اسفند از سوی سامسونگ معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone