تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13141.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ساترا: آپلود فیلم‌ و سریال در رسانه‌های کاربر محور نیازمند احراز هویت است

در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مصوب شد که اشتراک فیلم و سریال در رسانه‌های کاربرمحور (VSP) منوط به احراز هویت کاربر است. معاونت امور حقوقی ساترا نیز موظف شد نحوه ...

در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مصوب شد که اشتراک فیلم و سریال در رسانه‌های کاربرمحور (VSP) منوط به احراز هویت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - کاربر است. معاونت امور حقوقی ساترا نیز موظف شد نحوه و چگونگی احراز هویت کاربران را در قالب سند و دستورالعمل تهیه کند تا در جلسه بعدی این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

ساترا در این جلسه تاکید کرده که رسانه‌های کاربر محور باید کاربران خود را احراز هویت کنند و مشخص شود که چه کسانی در حال استفاده از این پلتفرم‌ها هستند. اما رسانه‌های کاربر محور به چه مواردی اطلاق می‌شود و آیا VODها را هم در برمی‌گیرد؟ پاسخ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - کوتاه خیر است. بر اساس تعریفی که درباره این عبارت در ساترا انجام شده رسانه‌های کاربرمحور در واقع رسانه‌هایی هستند که کاربر می‌تواند در داخل آنها محتوا بارگذاری کند. در واقع به زبانی ساده‌تر سایت‌هایی مانند آپارات، نماشا، تماشا و امثالهم باید کاربران خود را احراز هویت کنند.

پیگیری‌های دیجیاتو از ساترا نشان می‌دهد که در حال حاضر این مصوبه فقط مربوط به کاربرانی است که فیلم و سریال بارگذاری می‌کنند و علت اصلی این مصوبه نیز به این موضوع برمی‌گردد که طی ماه‌های اخیر مشکلات زیادی بر سر مالکیت فکری بسیاری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - از محتواهای آپلود شده پیش آمده است. به عنوان مثال فیلمی مانند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - شنای پروانه بیش از ۳۰۰ هزار بار در یک پلتفرم مجاز داخلی به نمایش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - درآمده و کاربری که آن را آپلود کرده هم هویتی مجهول دارد. این تعداد پخش فیلم سینمایی ضرری چند میلیارد تومانی برای مالک این اثر به همراه داشته است.

از آنسو باید گفت VODها با هزینه‌هایی که برای تبدیل فیلم‌های خارجی به یک اثر قابل پخش در بین خانواده‌های ایرانی انجام می‌دهند، انتظار ندارند که این فیلم‌ها یا به همان شکل سانسور شده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - و یا به شکل بی‌کم و کاست در این سایت‌ها بارگذاری شود. در واقع آپلود این فیلمها و سریال‌ها توسط - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - کاربران باعث می‌شود که هزینه دوبله و یا زیرنویس کردن فیلم مذکور توسط VODها نابود شود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان

این مصوبه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - هنوز به مرحله اجرایی نرسیده و شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که تهیه آیین‌نامه و دستورالعمل آن چند ماهی زمان خواهد برد اما باید گفت که با برقراری این مصوبه، بخشی از مشکلات صاحبان پلتفرم‌ها نیز حل و فصل خواهد شد. پیش از این مدیرعامل آپارات چندباری به خاطر آپلود - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - محتوایی توسط دیگر کاربران به دادگاه احضار شده بود و یا به پرداخت خسارت محکوم شده بود و حال ساترا می‌خواهد با این مصوبه کاری کند تا فعلا در زمینه آپلود فیلم و سریال، هویت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - منتشر کنندگان محتوا مشخص باشد تا بتواند پیگیری‌های لازم را از شخص آنها در دستور کار قرار دهد و نه خود صاحب پلتفرم.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آپارات، نماشا، تماشا و دیگر سایت‌های مذکور باید با چه ساز و کاری کاربران را احراز هویت کنند اما این اقدام می‌تواند منجر به کاهش چشمگیر ترافیک این سایت‌ها و حضور کاربران در آنها و سوق دادن‌شان به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - بسترهای خارجی بشود.

در حال حاضر بر اساس - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - آمار نزدیک به ۱۱۰ سایت در ایران وجود دارد که کاربران در آن محتوا آپلود می‌کنند و مصوبه جدید ساترا در صورت طی کردن مراحل قانونی خود، شامل تمامی این سایت‌ها در بخش «انتشار فیلم و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - سریال» - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر چناران استان خراسان - خواهد شد. این اقدام البته می‌تواند گامی برای احراز هویت تمامی کاربران برای تمامی محتواها باشد و باید دید که در آینده، ساترا گستره کاربران مرتبط با این مصوبه را بیشتر خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone