تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13129.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ساخت «فوگاکو» به اتمام رسید: قدرتمندترین ابرکامپیوتر دنیا با توان ۴۴۲ پتافلاپس

ساخت سریع‌ترین ابرکامپیوتر دنیا پس از هفت سال رسما در ژاپن به پایان رسید و برای کمک به حل مسائل پیچیده مثل کشف داروهای جدید در دسترس محققان قرار گرفت. ساخت ابرکامپیوتر «فوگاکو» (Fugaku) سال ...

ساخت سریع‌ترین ابرکامپیوتر دنیا پس از هفت سال - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - رسما در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - ژاپن به پایان رسید و برای کمک به حل مسائل پیچیده مثل کشف داروهای جدید در دسترس محققان قرار گرفت.

ساخت ابرکامپیوتر «فوگاکو» (Fugaku) سال ۲۰۱۴ با همکاری شرکت فوجیتسو آغاز و قرار شد به یکی از ستون‌های اصلی رایانش پربازده در زیرساخت ژاپن تبدیل شود. این ابرکامپیوتر مه ۲۰۲۰ تحویل مقامات ژاپنی شد و از آن زمان تاکنون به صورت آزمایشی برای حل مسائل مربوط به همه گیری ویروس کرونا مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش ZDNet، فوگاکو حالا کاملاً برای استفاده اشتراکی آماده شده است و از حالا ۷۴ پروژه تحقیقاتی توسط مرکز تحقیقات علوم اطلاعات و فناوری ژاپن (RIST) بر عهده آن گذاشته شده که از ماه آینده میلادی پردازش آن‌ها شروع خواهد شد. این مرکز از تمام محققان خواسته تا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - برای استفاده از این ابرکامپیوتر درخواست خود را ارسال کنند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران

رییس RIST از فوگاکو تحت عنوان «قدرتمندترین مغز خارجی ساخته شده توسط بشر» یاد می‌کند و می‌گوید به کمک آن حل مسائل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - پیچیده در زمینه‌هایی همچون ساختار ماده در فضا و زمان، تحلیل عمیق‌تر زندگی، اجتماع و صنعت آسان‌تر شده و حتی می‌توان «آینده نامعلوم بشر را طراحی کرد.»

فوگاکو برای انجام شبیه‌سازی های رزولوشن بالا، طولانی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - و مقیاس بزرگ طراحی شده و عملکرد آن ۱۰۰ برابر بیشتر از ابرکامپیوتر نسل قبلی خود یعنی K است که سال ۲۰۱۹ بازنشسته شد. قدرت پردازشی بی‌سابقه فوگاکو سبب شده تا برای دو بارِ متوالی جایگاه نخست را در لیست ۵۰۰ ابرکامپیوتر برتر دنیا (Top500) به خود اختصاص دهد.

فوگاکو با توان پردازشی ۴۴۲ پتافلاپس، با فاصله زیاد جلوتر از رقبا قرار گرفته و توانمندی آن سه برابر بیشتر از ابرکامپیوتر دوم لیست یعنی «سامیت» (Summit) ساخت شرکت IBM (۱۴۸.۸ پتافلاپس) گزارش شده است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران

کاربردهای فوگاکو برای تحقیقات علمی بسیار است که از جمله آن‌ها می‌توان به کمک در کشف داروهای جدید با سرعت و دقت بالا، تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، پیش‌بینی و شبیه‌سازی دقیق‌تر بلایای طبیعی، ساخت مواد جدید برای نسل بعد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - باتری‌ها و پیل‌های سوختی و حتی پاسخ به سوالات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - بنیادی علم مثل چگونگی تشکیل گیتی اشاره کرد. محققان پیشتر از فوگاکو برای اندازه گیری اثربخشی داروهای فعلی کووید-۱۹ و همچنین یافتن روش‌هایی برای کاهش انتقال این بیماری استفاده کرده‌اند.

ژاپن به غیر از فوگاکو، دستکم ۳۳ ابرکامپیوتر دیگر را نیز در لیست Top500 دارد و کشورهای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شهسوار استان مازندران - دیگر را برای عقب نماندن به تکاپو انداخته است. ایالات متحده در حال ساخت دو سیستم جدید است و چین و اتحادیه اروپا نیز در پی ساخت ابرکامپیوتر با توان اِگزافلاپ برای چند سال آینده هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone