تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13137.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سرویس «ترای‌آل» به زودی رونمایی می‌شود: اولین اتاق پرو آنلاین

فروشگاه‌های اینترنتی لباس، یکی از معدود حوزه‌هایی هستند که در چند سال اخیر هنوز کاربران به آن‌ها روی خوشی نشان نداده‌اند و اکثرا ترجیح می‌دهند خریدهای‌شان را حضوری انجام دهند زیرا خبری از وجود اتاق ...

فروشگاه‌های اینترنتی لباس، یکی از معدود حوزه‌هایی هستند که در چند سال اخیر هنوز کاربران به آن‌ها روی خوشی نشان نداده‌اند و اکثرا ترجیح می‌دهند خریدهای‌شان را حضوری انجام دهند زیرا خبری از وجود اتاق پرو آنلاین در این کسب‌وکارها نیست. اما در کنار مشکلات فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین، شیوع کرونا نیز باعث شده تا تمایل افراد به خرید حضوری نیز کاهش یابد که تاثیر بسزایی در میزان درآمد کسب‌وکارهای فعال در این حوزه داشته است و آن‌ها را با چالش‌های جدی رو به رو کرده است.

برای حل این چالش، سامانه‌ «ترای‌آل» با همکاری مهندسان ایرانی و ترکیه طراحی شده است که سرویس اتاق پرو آنلاین لباس را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار می‌دهد.

این سرویس به کمک فناوری هوش مصنوعی و تلفیق آن با عکاسی رئال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - برای کمک به فروشندگان و خریداران پوشاک توسعه داده شده است تا به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - کاهش تاثیرات منفی شیوع کرونا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - بر صنعت مد کمک کند.

فاز نخست - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - ترای‌آل روز پنجشنبه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - با حضور سفیر سوئیس، نائب رییس اتاق ایران و روسای اتاق‌های بازرگانی ترکیه و چند کشور دیگر طی مراسمی آنلاین رونمایی خواهد شد که علاقمندان به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - صنعت مد و پوشاک می‌توانند از بستر اینستاگرام یا آپارات، این مراسم را تماشا کنند.

ترای‌آل چطور به کاربران کمک می‌کند؟

این سامانه ترکیبی از مد و فناوری برای تجربه کاربری بهتر مشتریان فروشگاه‌های فعال در حوزه پوشاک است که نیاز به امتحان کردن حضوری لباس را از بین می‌برد و کاربران می‌توانند با کمک فناوری AR و VR، لباس‌های خود را در هر مکان و هر زمان امتحان کنند و با گرفتن عکس لباس‌های مختلف آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان

پس از نصب نرم افزار، کاربر مشخصات بدن خود را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - وارد کرده و بدن او به صورت 3 بعدی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - شبیه سازی می‌شود. سپس هر لباس از برندهایی که با ترای‌آل طرف قرارداد است را می‌توان انتخاب کرد که روی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - بدن فرد نمایش داده‌ می‌شود و در نهایت پس از انتخاب لباس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سبزوار استان خراسان - مناسب می‌توان اقدام به خرید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone