تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13120.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ناسا با ساخت بال کم‌صدا آلودگی صوتی هواپیماها را کاهش می‌دهد

ناسا سرگرم ساخت بال جدیدی برای هواپیماهاست که آلودگی صوتی آن‌ها را هنگام نشست و برخاست کاهش می‌دهد. زمانی که صحبت از آلودگی صوتی هواپیما می‌شود، معمولاً اولین عامل آلوده کننده‌ای که به ذهن می‌رسد، ...

ناسا سرگرم ساخت بال جدیدی برای هواپیماهاست که آلودگی صوتی آن‌ها را هنگام نشست و برخاست کاهش می‌دهد.

زمانی که صحبت از آلودگی صوتی هواپیما می‌شود، معمولاً اولین عامل آلوده کننده‌ای که به ذهن می‌رسد، صدای غرش موتورهای جت است. اما بدنه و خصوصاً بال‌ها نیز سر و صدای زیادی تولید می‌کنند که به دلیل جریان باد روی آن‌هاست و زمانی که هواپیما با سرعت کم و در ارتفاع پایین پرواز می‌کند، این صدا به بیشترین حد می‌رسد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان

سر و صدای هواپیماها به چند علت مشکل ساز است. این اصوات نه تنها برای ساکنین اطراف فرودگاه آزاردهنده هستند، بلکه تا حدی سبب هدر رفت انرژی می‌شوند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - که می‌توان از آن به سود هواپیما استفاده کرد. بال‌های کنونی هزینه را هم افزایش می‌دهند چون فرودگاه‌ها قیمت‌ها را بر مبنای میزان صدای تولید شده توسط هواپیماها تعیین می‌کنند.

مهندسین ناسا به منظور درک بهتر چگونگی تولید صدا توسط بال‌های هواپیما و یافتن روش‌هایی برای کاهش آن، سرگرم ساخت بال جدیدی به نام Quiet-High-Lift - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - هستند که ژانویه ۲۰۲۱ آزمایش تونل باد با سرعت مادون صوت (Subsonic) روی مقیاس 1:10 آن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - با موفقیت انجام شد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان

این مدل آزمایشی شامل قسمتی از بدنه هواپیما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - می‌شود که از وسط به دو نیم تقسیم شده و از پهلو روی زمین قرار گرفته است. روی این بدنه بال جدید و قسمت‌های مختلف آن از جمله فلاپ‌ها و دیگر سطوح آیرودینامیکی، موتور و ارابه فرود نصب شده‌اند. محققان با مشاهده عملکرد این بال در تونل باد، به جمع‌آوری داده‌های تجربی (Empirical data) پرداخته و سپس میزان سر و صدای تولیدی را با استفاده از مدل‌سازی های پیچیده کامپیوتری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - اندازه گیری می‌کنند.

ناسا می‌خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - برخی قطعات بال مثل فلاپ‌های جلو و عقب را با استفاده از آلیاژ حافظه دار (shape-memory alloys) به گونه‌ای تغییر دهد که بازدهی آن‌ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - از لحاظ آیرودینامیکی و ساختاری افزایش یافته و صدای کمتری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - تولید کنند. قرار است پس از اتمام آزمایش‌ها روی نمونه کوچک، نسخه بزرگتر بال ساخته شده و پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات، در نهایت در صنعت هوافضا بکار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone