تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13127.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تعداد کاربران فعال موتور جستجوی هواوی در خارج از چین به ۱۸ میلیون نفر رسید

هواوی در اوایل این هفته با برگزاری یک جلسه با نمایندگان منتخب خود، اطلاعات جالبی را درباره پیشرفت سرویس‌های موبایلی خود ارائه کرد. در این جلسه که با حضور «خیمه گونزالو» معاون ارشد بخش خدمات ...

هواوی در اوایل این هفته با برگزاری یک جلسه با نمایندگان منتخب خود، اطلاعات جالبی را درباره پیشرفت سرویس‌های موبایلی خود ارائه کرد.

در این جلسه که با حضور «خیمه گونزالو» معاون ارشد بخش خدمات موبایل مشتریان و «آندریاس زیمر» رئیس بخش محصولات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - هواوی در اروپا برگزار شد، آمار جالب توجهی از سوی شرکت هواوی ارائه شد. یکی از این نکات مهم این بود که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - موتور جستجوی اختصاصی هواوی با نام «Petal Search» تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۶۰ میلیون کاربر فعال در خارج از چین می‌رسد.

در حال حاضر ماهانه ۱۸ میلیون کاربر در خارج از چین از خدمات موتور جستجوی Petal Search - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - استفاده می‌کنند که از این میزان ۴ میلیون نفر ساکن اروپا هستند. باید به این نکته اشاره کرد که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - یک سال پیش موتور جستجوی Petal Search وجود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - خارجی نداشت، بنابراین موفقیت آن طی ۱۲ ماه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان

این سرویس به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از طریق بارگذاری یک عکس، بازیگر یا شخص معروف یا محصول موردنظر خود را به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند. دکتر گونزالو در جریان این جلسه تاکید کرد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - که موتور جستجوی Petal Search دارای گواهینامه صادر شده توسط اتحادیه اروپا است، بنابراین آن‌ها ضمن توجه به حریم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - خصوصی کاربران خود تایید می‌کنند که تمامی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - اطلاعات آن‌ها محافظت خواهند شد.

Petal Search در ابتدا برای پیدا کردن فایل‌های نصبی APK اپلیکیشن‌ها مورد استفاده کاربران قرار می‌گرفت اما با گذر زمان این اپلیکیشن به یک موتور جستجوی قدرتمند تبدیل شد. در حال حاضر کاربران با استفاده از آن می‌توانند به جستجوی اخبار، تصاویر، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - ویدیو، اطلاعات پرواز و فروشگاه‌های بپردازند. همچنین هواوی در آینده قصد دارد دستیار صوتی Celia را با این موتور جستجو سازگار کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان

Petal Search هنوز راه طولانی و بسیار زیادی برای تبدیل شدن به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آبیک استان زنجان - یک موتور جستجوی قدرتمند در پیش دارد اما پیشرفت سریع آن مدیران شرکت را به آینده این موتور امیدوار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone