تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13112.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هشدار مدیرعامل تویوتا به اپل: خود را برای پشتیبانی چند دهه‌ای از اتومبیل آماده کنید

مدیرعامل تویوتا به اپل هشدار داد که در صورت عرضه اتومبیل برقی باید خود را برای پشتیبانی طولانی مدت و حتی چند دهه‌ای از آن آماده کند که کار آسانی، حتی برای شرکتی مثل اپل، ...

مدیرعامل تویوتا به اپل هشدار داد که در صورت عرضه اتومبیل برقی باید خود را برای پشتیبانی طولانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - مدت و حتی چند دهه‌ای از آن آماده کند که کار آسانی، حتی برای شرکتی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - مثل اپل، نخواهد بود.

اپل تا سال‌ها از محصولات خود پشتیبانی کرده و از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - بابت سابقه بهتری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - نسبت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - به رقبا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - دارد. برای مثال، آیفون و آیپد به مدت چهار یا پنج نسل همچنان آپدیت‌های نرم افزاری را دریافت می‌کنند. مشتریان نیز اغلب برنامه‌های گارانتی و خدمات مشتری اپل را تحسین کرده‌اند.

اما ظاهراً این سابقه خوب برای صنعت خودرو کافی نیست. «آکیو تویودا» (Akio Toyoda)، مدیرعامل تویوتا به اپل هشدار می‌دهد که در صورت ورود به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - صنعت خودرو، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - باید خود را برای پشتیبانی بسیار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - طولانی‌تر آماده کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس

برخلاف محصولات مصرفی الکترونیکی، اتومبیل‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که تا چندین سال و حتی چندین دهه، دوام داشته باشند و مشتریان از سازنده توقع پشتیبانی در تمام طول این مدت را دارند. مدیرعامل تویوتا، بازه ۴۰ ساله را برای پشتیبانی از مشتری، نگهداری و تعمیر، استاندارد صنعت خودرو می‌داند.

تویودا می‌گوید ساخت اتومبیل در صورت داشتن توانایی فنی و منابع - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - لازم، کار چندان مشکلی نیست، اما برای موفقیت در بازار اتومبیل‌های برقی کافی نخواهد بود. او می‌افزاید با اینکه تویوتا از ورود رقبای تازه نفس، جوان و تکنولوژی محور استقبال می‌کند، هشدار می‌دهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - که آن‌ها نباید تصور کنند نیازی به پشتیبانی طولانی مدت از محصولات خود، همانند کمپانی‌های قدیمی، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - نخواهند داشت.

پشتیبانی چندین دهه‌ای از محصول، حتی برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - امثال اپل، کاری بسیار مشکل به نظر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - می‌رسد. درست - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - است که اپل اتومبیل برقی خود را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - به تنهایی نخواهد ساخت و به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - احتمال زیاد از شرکت‌های باسابقه الگوبرداری خواهد کرد، ولی حتی با ساخت ماشین به صورت شریکی نیز همچنان باید خود را آماده پشتیبانی و ارائه خدمات طولانی مدت برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - قطعات «اپل کار» کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone