تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13138.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند بیشتری با رم ۱۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند

نوبیا از گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ ردمی مجیک ۶ با رم ۱۸ گیگابایتی رونمایی کرد، اما به نظر می‌رسد این شرکت تنها تولید کننده‌ای نیست که به گوشی‌هایی با رم ظرفیت بالا توجه نشان می‌دهد. ...

نوبیا از گوشی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان - هوشمند مخصوص گیمینگ ردمی مجیک ۶ با رم ۱۸ گیگابایتی رونمایی کرد، اما به نظر می‌رسد این شرکت تنها تولید کننده‌ای نیست که به گوشی‌هایی با رم ظرفیت بالا توجه نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد سایر تولید کنندگان موبایل بازار نیز قصد دارند به زودی دستگاه‌هایی با رم ۱۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دهند.

شرکت کره‌ای «SK Hynix» تولید کننده حافظه نیز از تولید انبوه رم ۱۸ گیگابایتی LPDDR5 مخصوص گوشی‌های هوشمند خبر داد که قرار است در موبایل‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان - دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

به گفته این شرکت تولید کننده رم، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ ایسوس راگ فون ۵ نیز با رم ۱۸ گیگابایتی LPDDR5  به بازار عرضه شود. پیشتر گفته شده بود که این گوشی هوشمند ایسوس یکی از نخستین موبایل‌های گیمینگ جهان با رم ۱۸ گیگابایتی خواهد بود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان

یکی از مدیران شرکت SK Hynix در بیانیه‌ مطبوعاتی گفت:

« با افزایش ظرفیت رم، سرعت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان - پردازش و کیفیت تصویر در گوشی‌های هوشمند بهبود پیدا می‌کند.»

حافظه رم ۱۸ گیگابایتی مورد استفاده در رد مجیک ۶ با سرعت انتقال داده ۶۴۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعتی در حدود ۲۰ درصد بیشتر از رم‌های قدیمی‌تر با سرعت انتقال داده ۵۵۰۰ مگابیت بر ثانیه دارند. با چنین سرعت انتقال داده می‌توان یک ویدیوی ۵ گیگابایتی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان - فول اچ‌دی را در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان - عرض چند ثانیه منتقل کرد.

باتوجه به اینکه گوشی‌های هوشمند جدید با دوربین‌های قدرتمندتر و قابلیت اتصال به شبکه 5G به بازار عرضه می‌شوند، استفاده از رم با ظرفیت بالاتر می‌تواند به انتقال سریع داده‌ها کمک کند.

هنوز مشخص نیست سایر موبایل‌هایی که قرار است با رم ۱۸ گیگابایتی به بازار عرضه شوند، گوشی‌های هوشمند کدام شرکت تولید کننده هستند. هر چند SK Hynix با استناد به داده‌های «Omdia» - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خدابنده استان زنجان - گفته میزان تقاضای رم LPDDR5 در شرایط فعلی، حدود ۱۰ درصد کل نیاز بازار رم را تشکیل می‌دهد و این میزان تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone