تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13607.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک از هوش مصنوعی قدرتمندی برای تقلید متون دست‌نویس پرده برداشت

در سال‌های اخیر متوجه شده‌ایم که هوش مصنوعی به‌خوبی می‌تواند چهره و صدای ما را شبیه‌سازی کند. حالا فیسبوک مدل هوش مصنوعی جدیدی را توسعه داده که قادر است از روی تصویر فقط یک کلمه ...

در سال‌های اخیر متوجه شده‌ایم که هوش مصنوعی به‌خوبی می‌تواند چهره و صدای ما را شبیه‌سازی کند. حالا فیسبوک مدل هوش مصنوعی جدیدی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - توسعه داده که قادر است از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - روی تصویر فقط یک کلمه به تقلید، ویرایش و جانشین‌سازی متون دیجیتالی با متون دست‌نویس بپردازد.

محققان فیسبوک به‌تازگی از پروژه‌ای به نام TextStyleBrush رونمایی کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند با وجود این که اکثر سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند متون را با اهداف خاص و تعریف‌شده کپی و جایگزین کنند، TextStyleBrush قادر به بازتولید متون در قالب دستخط افراد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - است. انجام چنین کاری برای یک مدل هوش مصنوعی بسیار سخت‌تر است چون مؤلفه‌های بیشتری را دخیل می‌کند.

فیسبوک در بیانیه خبری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - خود می‌گوید: «این مدل می‌تواند سبک‌های نوشتاری بی‌شماری را نه فقط از نظر نویسه‌نگاری و خوش‌نویسی، بلکه از نظر دگرگونی‌های مختلفی از جمله چرخش، انحنا و بدریختی‌های بین قلم و کاغذ متوجه شود.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران

مدل TextStyleBrush اولین مدل هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - خودنظارتی است که می‌تواند از طریق عکس فقط یک واژه، متن‌های دیجیتالی را به دست‌نویس تبدیل کند. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - این غول دنیای فناوری می‌گوید در آزمایش‌های خود دقت بالایی را در این مدل مشاهده کرده است.

هوش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - مصنوعی TextStyleBrush مشابه ابزارهای سبک قلم در پردازشگرهای متن کار می‌کند، با این تفاوت که فیسبوک روش‌های قدیمی را کنار گذاشته است. این شرکت می‌گوید: «ما روش جامع‌نگرانه‌تری را در متد آموزش خود به کار گرفتیم و محتوا را از جنبه‌های ظاهری کلمه جدا می‌کنیم. سپس برداشت ظاهری از وضعیت نوشته بدون آموزش مجدد نمونه‌های جدید سبک منبع اعمال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - می‌شود.»

البته مدل هوش مصنوعی فیسبوک محدودیت‌های خاص خودش را دارد و آن‌طور که این شرکت اذعان داشته، TextStyleBrush هنوز در زمان کار با متون نوشته‌ شده روی سطوح فلزی یا نویسه‌های رنگی دچار مشکل می‌شود. از سوی دیگر، فیسبوک پذیرفته که خطرات این فناوری را هم باید در نظر گرفت. محققان این شرکت می‌گویند اگر متخصصان بتوانند زودتر از خرابکاران چنین مدل‌هایی را به‌درستی پیاده‌سازی کنند، راحت‌تر می‌توانند متون جعلی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - را شناسایی کرده و سیستم‌های قوی‌تری برای مقابله با آن‌ها بسازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone