تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13599.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ در واکنش به انتقادات، کارزاری جهانی در زمینه حریم خصوصی برپا کرد

واتس‌اپ اولین کارزار بازاریابی جهانی خود را در واکنش به انتقادات شدید کاربران نسبت به تغییرات حریم خصوصی این پیام‌رسان آغاز کرد. مسئولان این شرکت می‌گویند کارزار آن‌ها طراحی شده تا مجددا بر تعهد به ...

واتس‌اپ اولین کارزار بازاریابی جهانی خود را در واکنش به انتقادات شدید کاربران نسبت به تغییرات حریم خصوصی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این پیام‌رسان آغاز کرد. مسئولان این شرکت می‌گویند کارزار آن‌ها طراحی شده تا مجددا بر تعهد به حریم خصوصی تاکید کند.

«ویل کتکارت»، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رئیس واتس‌اپ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌گوید کارزار آن‌ها تا حدی در واکنش به انتقادات شکل گرفت ولی حالا فرصت خوبی پیش آمده تا بر امنیت سیستم رمزنگاری این پیام‌رسان تاکید کنند: «هدف ما این است که به‌طور مستقیم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از مزایای حریم خصوصی و سیستم رمزنگاری‌مان با مردم حرف بزنیم. ما می‌خواهیم اصطلاح رمزنگاری دوطرفه را که یک اصطلاح پیچیده و مبهم است، برای مردم ترجمه کنیم.»

این مقام ارشد واتس‌اپ افزود: «در شرایطی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که حریم خصوصی و رمزنگاری در نقاط مختلف دنیا تحت حمله قرار گرفته، فکر می‌کنیم مهم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است که مصرف‌کنندگان بدانند با چه چیزهایی طرف‌ هستند و چه چیزهایی در خطر است.»

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

وزیر کشور - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بریتانیا، «پریتی پتل» پیش‌تر از تصمیم فیسبوک برای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گسترش سیستم رمزنگاری دوطرفه واتس‌اپ به اینستاگرام انتقاد کرده و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گفته بود این کار کودکان را در معرض خطر قرار می‌دهد، موجب نشر محتواهای غیرمجاز می‌شود و محل اختفایی برای سوءاستفاده‌گران و تبهکاران ایجاد می‌کند.

آقای کتکارت اذعان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرد که بعضی از مردم هنوز درباره سیستم رمزنگاری سوالاتی دارند، ولی مدعی شد کسانی که از رمزنگاری انتقاد می‌کنند به مزایای آن توجهی ندارند: «این ابزاری بسیار حیاتی برای خبرنگاران، فعالان و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سوت‌زن‌هاست. فکر می‌کنیم مردم این قضیه را می‌دانند، اما باید گفت که این ابزار بسیار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ضروری‌تر از این حرف‌هاست. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همه باید از رمزنگاری بهره‌مند باشند.»

تغییر شرایط حریم خصوصی واتس‌اپ در سال گذشته باعث شد بسیاری از مردم تصور کنند که این شرکت قصد اشتراک‌گذاری پیام‌های کاربران با فیسبوک را دارد. ویل کتکارت می‌گوید این شرکت مسئولیت ابهام پیش‌آمده درباره آن اطلاعیه را می‌پذیرد: «جهت تاکید مجدد می‌گویم، هیچ تغییری در زمینه حریم خصوصی گفتگوهای شخصی کاربران به وجود نیامده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone