تعمیرات یخچال الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13601.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مرکز نوآوری همراه اول برای حمایت از استارت‌آپ‌ها و تیم‌های نوپا راه‌اندازی شد

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با  همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و با مأموریت تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوریهای نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز ...

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با  همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و با مأموریت تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوریهای - تعمیرات یخچال الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز نوآوری همراه اول (MCI R&D LAB) را راه اندازی کرد.

این مرکز با هدف خودکفایی و استقلال فنی و تخصصی حول محور نیازمندی‌های فناورانه زیست بوم ICT کشور و بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

این مرکز به عنوان بازوی نوآوری همراه اول، زیر نظر مرکز تحقیق و توسعه با تعریف - تعمیرات یخچال الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پروژه‌های مشترک و با بهره‌مندی از ظرفیت - تعمیرات یخچال الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اعضای هیئت علمی و دانشجویان نخبه زیرساخت‌های لازم برای توسعه اکوسیستم نوآوری را از قبیل خدمات پایه‌ای و - تعمیرات یخچال الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خدمات تخصصی حول محور نیازمندی های حوزه ICT ارائه - تعمیرات یخچال الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌دهد.

رویکرد این مرکز حمایت از استارت‌آپ‌ها و تیم‌های نوپا در محور اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه‌ای و خدمات تجاری‌سازی و شتابدهی اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone