تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13606.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دولت ژاپن فعالیت‌های انحصارطلبانه اپل و گوگل را بررسی می‌کند

به نظر می‌رسد که دولت ژاپن قصد دارد تا با راه‌اندازی پویشی ضدانحصاری، شیوه‌های تجاری اپل و گوگل را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهد. اپل در کنار سایر کمپانی‌های بزرگ جهان مانند گوگل، ...

به نظر می‌رسد که دولت ژاپن قصد دارد تا با راه‌اندازی پویشی ضدانحصاری، شیوه‌های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - تجاری اپل و گوگل را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهد. اپل در کنار سایر کمپانی‌های بزرگ جهان مانند گوگل، مدت‌هاست که سوژه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - اصلی بررسی‌های ضدانحصاری است. هیئت دولت ژاپن نیز در این ماه قصد دارد تا با وضع مقررات ضدانحصار سختگیرانه، این دو شرکت بزرگ را مورد بررسی قرار دهد.

ظاهرا اعضای این گروه تبادلات اپل و گوگل را با تولیدکنندگان ژاپنی گوشی‌های هوشمند مورد بررسی قرار می‌دهند. طبق گزارشات اخیر، دستگاه‌های iOS و اندروید حدود ۹۰ درصد بازار گوشی‌های هوشمند ژاپن را تشکیل می‌دهند. همچنین تقریبا نصف فروش این بازار (۴۶.۵ درصد) در ژاپن در سال ۲۰۲۰ میلادی متعلق به اپل بوده و نسبت به سال ۲۰۱۹ رشد ۸.۳ درصدی داشته است.

این پویش ضدانحصاری دولت ژاپن را می‌توان آخرین فعالیتی دانست که دولت‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند تا جلوی غول‌های بزرگ تکنولوژی مانند اپل و گوگل بایستند. در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ رئیس کمیسیون ضدانحصاری در اروپا گفت که اپل باید در پلتفرم خود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - اجازه دهد تا اپ استورهای متفاوت دیگر نیز فعالیت کنند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - تا رقابت درستی شکل بگیرد. همچنین درخواست کرد تا قانون‌گذاری‌های درستی در این باره صورت بگیرد تا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - این موضوع به درستی انجام شود.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان
سهم فروش شرکت‌ها در بازار ژاپن

رئیس این کمیسیون معتقد است که با وجود یک اپ استور دیگر تمام مشکلات حل خواهند شد. اپلیکیشن‌هایی که روی پلتفرم اپل قرار دارند، توسط اپ استور اپل کنترل می‌شوند، از سیستم‌های پرداخت اپل استفاده می‌کنند و تنها با کاربرانی ارتباط دارند که قوانین اپل را قبول کرده‌اند.

وجود تنها یک طرف و چنین محدودیت‌هایی در این شرکت منجر به کنترل یک بازار انحصاری و ایجاد فضای رقابتی نابرابر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone