تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13614.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Voila؛ کارتونی شوید

این روزها ممکن است با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر کارتونی بامزه از دوستان خود دیده باشید. برخی از آن‌ها شبیه شخصیت‌های کارتونی دیزنی و پیکسار هستند و بعضی نیز شباهت زیادی به ...

این روزها ممکن است - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر کارتونی بامزه از دوستان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - خود دیده باشید. برخی از آن‌ها شبیه شخصیت‌های کارتونی دیزنی و پیکسار هستند و بعضی نیز شباهت زیادی به نقاشی‌های دوره رنسانس دارند. تمامی این تصاویر به کمک هوش مصنوعی اپلیکیشن Voila ساخته شده‌اند که به تازگی توانسته محبوبیت بسیاری میان کاربران پیدا کند.

پیش از همه‌گیری کرونا، FaceApp توانسته بود با استفاده از هوش مصنوعی و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - تغییر چهره کاربران طوفانی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - کند. حالا اپلیکیشن Voila نیز با رویکرد مشابه و بهره‌گیری از هوش مصنوعی WEmagine.AI قصد دارد جایگاه خود در میان اپ‌های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - تغییر چهره را باز کند. صاحبان دستگاه‌های مبتنی بر اندروید یا iOS - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - می‌توانند با استفاده از این برنامه اقدام به ساخت تصاویر کارتونی، کاریکاتور و نقاشی از چهره خود کنند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران

برای شروع فقط کافیست عکس جدیدی از چهره - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - خود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - بگیرید یا این که از تصاویر ذخیره شده روی حافظه دستگاه، یکی را انتخاب کنید. چندین حالت مختلف برای تغییر عکس‌ها در نظر گرفته شده است که هر کدام سبک متفاوتی را در پیش می‌گیرد. محبوب‌ترین قابلیت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - اپ، تبدیل چهره به شخصیت‌های کارتونی سه بعدی است که بیشترین میزان استقبال از سوی کاربران را هم دریافت کرده است. برای عملکرد بهتر برنامه توصیه می‌کنیم عکس‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها صورت شما به صورت تمام رخ و مستقیم به سوی دوربین قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران

پس از انتخاب عکس و حالت مورد نظر، کمی زمان برای آپلود عکس صرف می‌شود. کاربرانی که از نسخه پریمیوم برنامه استفاده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - می‌کنند، سرعت بیشتری در آپلود عکس‌ها از موبایل خواهند داشت. همچنین تبلیغات داخل اپ بسیار آزاردهنده و متعدد هستند که در نسخه پریمیوم از آن‌ها نیز خبری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - نخواهد بود. بعد از آپلود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - تصویر و انجام پردازش روی آن، از هر عکس سه حالت مختلف ایجاد می‌شود که در کنار یکدیگر نمایش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - داده خواهند شد. هر وقت بخواهید می‌توانید اقدام به اشتراک‌گذاری تصاویر دلخواه در پلتفرم‌های مختلف - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - کنید. ضمنا در نسخه پریمیوم، واترمارک کنار تصاویر وجود نخواهد داشت. 

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران

در گذشته بسیاری از اپ‌های تغییر چهره متهم به استفاده نادرست از اطلاعات کاربران و جمع‌آوری داده‌ها - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - در سطح گسترده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - شده بودند. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - سازندگان اپلیکیشن Voila در همین راستا اعلام کردند که به حفظ حریم شخصی کاربران خود متعهد هستند و از قوانین شفاف و سخت‌گیرانه در این زمینه پیروی خواهند کرد.

در انتها اشاره به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - این نکته بد نیست که اسنپ‌چت هم به تازگی قابلیت مشابهی به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - نام Cartoon را به فیلترهای خود اضافه کرده که کاربران می‌توانند به کمک آن خود را تبدیل به شخصیت‌های انیمیشنی کنند. 

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران

Voilà AI Artist

سازنده: Wemagine.ai LLP قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۳۳ و ۹۷ مگابایت زبان:
- تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جویبار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone