تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13612.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چرا مایکروسافت برخلاف وعده‌ قبلی‌اش، می‌خواهد ویندوز ۱۱ را معرفی کند؟

در سال ۲۰۱۵، زمانی که مایکروسافت خودش را برای انتشار ویندوز ۱۰ آماده می‌کرد، یکی از کارکنان مایکروسافت در کنفرانس این کمپانی اعلام کرد که ویندوز ۱۰، آخرین نسخه ویندوز است. با وجود چنین گفته‌ای، ...

در سال ۲۰۱۵، زمانی که مایکروسافت خودش را برای انتشار ویندوز ۱۰ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - آماده می‌کرد، یکی از کارکنان مایکروسافت در کنفرانس این کمپانی اعلام کرد که ویندوز - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - ۱۰، آخرین نسخه ویندوز است. با وجود چنین گفته‌ای، مایکروسافت می‌خواهد در ۳ تیر ماه از نسل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - بعدی ویندوز رونمایی کند، نسخه‌ای که بسیاری آن را ویندوز ۱۱ می‌دانند، اما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - چرا مایکروسافت رویکردش را تغییر می‌دهد؟

۶ سال از انتشار ویندوز ۱۰ می‌‌گذرد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - و حالا  به نظر می‌رسد ردموندی‌ها دلایل خوبی برای تغییر رفتار و برنامه‌هایشان دارند. اگرچه مایکروسافت در دوران حضورش در بازار سعی کرده به سراغ کسب‌وکارهای متنوع بروید تا درآمدش متمرکز روی یک بخش نباشد، اما همه ما می‌دانیم که ویندوز با این کمپانی گره خورده و لوگوی مایکروسافت همچنان لوگوی ویندوز است.

در ادامه نگاهی به ۹ دلیل احتمالی برای تغییر رویکرد مایکروسافت و تصمیمش مبنی بر انتشار نسخه جدید ویندوز که احتمالا ویندوز ۱۱ نام می‌گیرد، می‌اندازیم:

تاثیر مثبت روی تجارت مایکروسافت

به گفته مایکروسافت، انتشار محصولات جدید مانند نسخه‌های تازه ویندوز در گذشته باعث رشد درآمد این کمپانی شده‌اند. یکی از دلایل این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - موضوع، خرید محصولات جدیدی است که سازندگان در آن‌ها بطور پیش فرض از سیستم عامل ردموندی‌ها و همچنین نرم افزارهای آن‌ها استفاده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - می‌کنند. ویندوز می‌تواند سودآوری مایکروسافت را افزایش دهد.

حفظ رشد فروش کامپیوترها

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان

شیوع ویروس کرونا باعث دورکاری افراد و هجوم آن‌ها برای خرید کامپیوترهای جدید شد که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - البته حالا جهان با کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کند. با - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - این وجود، رشد فروش PCها در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - سریعتر از یک دهه پیش بوده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - و مسلما چنین روندی روی درآمد ردموندی‌ها هم تاثیر مثبت دارد.

با پایان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - همه‌گیری، نیاز افراد به چنین سیستم‌هایی کاهش می‌یابد، بنابراین مایکروسافت با نسخه جدید ویندوز می‌تواند همچنان کاربران را ترغیب به خرید کامپیوترهای تازه کند تا سرمایه‌گذارانش با افت درآمد و سود مواجه نشوند.

تهدید روزافزون گوگل

سیستم عامل کروم حالا بیش از هر زمان دیگر کاربر دارد که خودش یک تهدید برای مایکروسافت به حساب می‌آید. اگرچه کروم او اس سهم بسیار کمتری نسبت به ویندوز دارد، اما سهم آن رشد خیره‌کننده‌ای در ماه‌های اخیر داشته. بنابراین ردموندی‌ها باید خودشان را برای مقابله با گوگل آماده کنند و ویندوز ۱۱ می‌تواند ابزار مناسبی برای اینکار باشد.

افزایش قدرت اپل در بازار کامپیوترها

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان

اپل با معرفی مک‌های مجهز به چیپ M1 نه تنها اینتل و AMD، بلکه بازار مایکروسافت را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - هم تهدید کرد. این تراشه در کنار عملکرد بالا، انرژی کمی هم مصرف می‌کند. اگرچه کامپیوترهای ویندوزی با پردازنده ARM هم در بازار وجود دارند، اما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - با مشکلات زیادی در زمینه سازگاری نرم افزاری دست و پنجه نرم می‌کنند. بنابراین مایکروسافت باید به دنبال چاره‌ای برای این وضعیت باشد که ویندوز ۱۱ احتمالا این راه‌حل خواهد بود.

بهبود موقعیت محصولات سرفیس در بازار

اگرچه محصولات سرفیس به بزرگی خود ویندوز یا نرم افزارهای مطرح و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - سرویس‌های ابری مایکروسافت نیستند، اما همچنان فروش قابل قبولی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - را در بازار تجربه می‌کنند و درآمد آن‌ها سال گذشته میلادی رشد بالایی داشت. ردموندی‌ها می‌توانند با ویندوز ۱۱، جان تازه‌ای به این محصولات بدهند و کاربران بیشتری را ترغیب به خرید آن‌ها کنند.

سن بالای ویندوز ۱۰

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان

اگرچه مایکروسافت هرسال دو آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌کند تا همچنان مدرن و تازه باقی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - بماند، ولی ۶ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - سال از ورودش به بازار می‌گذرد و هرچه زمان بیشتری سپری شود، پیرتر هم خواهد شد. بنابراین مایکروسافت می‌تواند آن را با نسخه‌ای تازه‌نفس عوض کند.

بهبود برند مایکروسافت

ویندوز ۱۰ بیش از ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، بنابراین اگر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - مایکروسافت بتواند این افراد را با ویژگی‌های جدید و ظاهری جذاب به نصب ویندوز ۱۱ ترغیب کند، قدرت بالای برندش را به رخ رقبا می‌کشد. البته در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - کنار چنین موضوعی، وضعیت برند مایکروسافت هم در بازار بهبود پیدا می‌کند و احتمالا کاربران بیشتری ترغیب به خرید دیگر محصولاتش خواهند شد.

توسعه‌دهندگان

بدون هیچ شکی، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - توسعه‌دهندگان یکی از دلایل اصلی رشد یک سیستم عامل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - و افزایش محبوبیتش محسوب می‌شوند. این موضوع درباره ویندوز هم صادق است، بنابراین مایکروسافت می‌تواند در نسخه جدید وضعیت را برای توسعه‌دهندگان بهبود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - دهد و فروشگاه ویندوز را هم پربارتر کند. با این کار، کاربران زمان بیشتری را در استور - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - ویندوز سپری می‌کنند و احتمال خرید برنامه‌ها بیشتر می‌شود که هم به نفع مایکروسافت و هم به سود توسعه‌دهندگان خواهد بود.

تلاش برای رسیدن به کمال

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان

اگرچه چندین سال از ورود ویندوز ۱۰ به بازار می‌گذرد و در این مدت بروزرسانی‌های زیادی دریافت کرده، اما همچنان جای بهبود دارد. بنابراین مایکروسافت بجای اینکه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - سال‌های بیشتری برای رفع نواقص ویندوز ۱۰ وقت بگذارد و یک سیستم عامل قدیمی را با آپدیت بروز نگه دارد، می‌تواند به سراغ نسخه جدیدی برود که هیچ کدام از مشکلات ویندوز ۱۰ را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - نداشته باشد و البته قابلیت‌های جدیدتر و مدرن‌تری هم در اختیار کاربران قرار دهد.

باید منتظر ماند و دید مایکروسافت در مراسم ۳ تیر ماه از ویندوز ۱۱ رونمایی می‌کند یا اینکه همچنان با نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ روبه‌رو می‌شویم، هرچند استفاده مجدد از نام - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - ویندوز ۱۰ برای یکی از مهم‌ترین آپدیت‌های ویندوز در دهه اخیر، اقدام چندان منطقی نخواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ردموندی‌ها چندی پیش از توقف توسعه ویندوز 10X خبر دادند، بنابراین همه چیز برای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - معرفی ویندوز ۱۱ مهیاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone