تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13600.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی خبر داد: بازپس‌گیری کانال‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران آغاز شد

وزیر ارتباطات خبر از تصویب شدن لایحه «بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران» توسط هیات دولت داده است. او تاکید کرده با این کار یکی از موانع بزرگ توسعه اینترنت خانگی برطرف ...

وزیر ارتباطات خبر از تصویب شدن لایحه «بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - مخابرات ایران» توسط هیات دولت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - داده است. او تاکید کرده با این کار یکی از موانع بزرگ توسعه اینترنت خانگی برطرف شده است.

«محمد جواد آذری جهرمی» در توییتر خود با اعلام خبر به تصویب رسیدن لایحه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران آن را یک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - خبر مهم برای ارتباطات کشور عنوان کرده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - است. او - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - همچنین این موضوع را «مانع بزرگ توسعه اینترنت خانگی» توصیف کرده است و گفته که امروز پس از ۳ سال پیگیری و تلاش، دولت لایحه «بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران» را به تصویب رساند. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - به گفته جهرمی  «پس از خصوصی‌سازی مخابرات، این «تصرف» یک مانع جدی برای توسعه اینترنت خانگی بود.»

خاطرنشان می‌شود امضا شدن این طرح در هیات دولت به معنی اجرایی شدن آن نیست و حال باید این لایحه به مجلس برود و در آنجا نیز مورد تصویب قرار بگیرد؛ موضوعی که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - هنوز نمی‌توان آن را به طور صد در صدی امکان پذیر دانست و احتمال آنکه مخابرات نیز به این مساله ورود کند و از نمایندگان مجلس بخواهد که به مساله ورود جدی‌تری داشته باشند وجود دارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

دولت از سال ۹۴ مکلف به بازپس گیری داکت‌های مخابراتی بوده و در لایه برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور (سال ۹۵ تا ۹۹) نیز به آن اشاره شده بود. در همان زمان اعلام شده بود وزارت ارتباطات به منظور کسب سهم مناسب از بازار پهنای باند منطقه و همچنین ایجاد دسترسی برابر این انحصار را بشکند. در همان زمان اعلام شده بود که دولت باید این موضوع را به نحوی ساماندهی کند که امکان ایجاد انحصار برای اپراتورها در استفاده از این شبکه‌ها فراهم نباشد.

در همان زمان نیز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - مخابرات با این موضوع مخالفت کرد و اعلام کرد که پول این شبکه توسط مخابرات پرداخت شده و دولت می‌خواهد دارایی مخابرات را به زور پس بگیرد. «مصطفی سید هاشمی» رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در آن زمان تاکید کرده بود که «این موضوع با وظیفه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - حاکمیتی وزارت ارتباطات مغایر است.»

«داوود زارعیان« سخنگوی شرکت مخابرات ایران نیز در آن زمان اعلام کرده بود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - که جنس فروخته شده نمی‌تواند توسط دولت پس گرفته شود: «کلیه تجهیزات سخت افزاری ارتباطی و آنچه که در اختیار شرکت مخابرات ایران - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - است در روند پرونده خصوصی سازی از طریق شرکت خصوصی سازی به سهامداران مخابرات فروخته شده و دولت هم پول آن را گرفته است. در نتیجه مطابق با قانون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - و قرارداد رسمی فروش مخابرات به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - سهامداران، کسی نمی‌تواند بدون دلیل بخشی از آن چیزی که به فروش رفته است را پس بگیرد.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

مخابرات ایران این مساله را یکی از موارد درآمدزایی خود در طول سال‌های کنونی می‌داند. این شرکت اخیرا نیز بارها اعلام کرده که درآمد مخابرات بسیار کاهش پیدا کرده و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - تعرفه‌های مخابراتی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - سالهاست که افزایشی نداشته است. لایحه بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران می‌تواند ضربه دیگری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - نیز به درآمدزایی مخابرات باشد؛ هرچند جهرمی نیز در سخنرانی‌های اخیر خود بارها تاکید کرده که مخابرات باید درآمدهای خود را مدیریت کند و از طرق دیگری به درآمدزایی برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روستای قهجاورستان اصفهان اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در روستای قهجاورستان شهر اصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone