تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13608.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی با وجود تحریم‌ها، می‌خواهد به توسعه چیپ‌های پیشرفته ادامه دهد

هواوی علی‌رغم تمام مشکلات ناشی از تحریم‌های آمریکا همچنان می‌خواهد به توسعه تراشه‌های پیشرفته و مدرن ادامه دهد. این شرکت در سال ۲۰۲۰ بیش از ۷ هزار کارمند داشته و با وجود چالش‌ها توانسته این ...

هواوی علی‌رغم تمام مشکلات ناشی از تحریم‌های آمریکا همچنان می‌خواهد به توسعه تراشه‌های پیشرفته و مدرن ادامه دهد. این شرکت در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - سال ۲۰۲۰ بیش از ۷ هزار کارمند داشته و با وجود چالش‌ها توانسته این واحد را حفظ کند.

«کاترین چن»، معاون ارشد هواوی می‌گوید هرچند تحریم‌ها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - این شرکت را از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - برخی همکاری‌ها و قراردادها منع کرده، ولی آن‌ها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - به ادامه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - فعالیت در زمینه توسعه تراشه‌ها اصرار دارند. او تاکید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - می‌کند که ایجاد تحول ساختاری در واحد HiSilicon در دستور کار هواوی نیست و این زیرمجموعه به همان شکل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

عده‌ای از کارشناسان باور داشتند که پرداخت حقوق ۷ هزار نیروی کار های‌سیلیکون نشدنی است. ولی هواوی با تکیه بر سرمایه‌های خصوصی خود توانسته در برابر فشارهای خارجی ایستادگی کند و حالا هم مدیریت شرکت نشان داده که قصد حفظ شرایط قبلی های‌سیلیکون را دارد.

دولت آمریکا اردیبهشت دو سال پیش هواوی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد و شرکت‌های آمریکایی را از فروش فناوری‌های آمریکایی به این کمپانی منع کرد. در نتیجه، شرکت‌های زیادی از جمله TSMC که بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های دنیاست، از پذیرش سفارشات جدید ساخت تراشه‌های هواوی خودداری کردند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان

های‌سیلیکون شرکت طراحی و توسعه نیمه‌رساناهای هواوی است که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و از سال‌ها قبل تامین‌کننده تراشه‌های موبایل و سایر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - محصولات این غول چینی بوده است. این شرکت در میان طراحان تراشه از جمله شرکت‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - پیشگام محسوب می‌شود و فقط در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ حدود ۳۸۵ میلیون دلار فروش داشته است. با این حال، رقم فروش های‌سیلیکون نسبت به بازه زمانی آوریل تا ژوئن ۲۰۲۰ حدود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - ۸۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

حالا با وجود این‌که شرایط همکاری های‌سیلیکون با TSMC همچنان برقرار نشده، خانم چن تاکید می‌کند که هواوی برنامه‌ای برای تعدیل نیروی های‌سیلیکون ندارد. او می‌گوید این واحد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - به توسعه نیمه‌رساناها ادامه خواهد داد و در مقابل تحریم‌ها ایستادگی خواهد کرد.

چین مدعی است سایر کشورها هم به‌دنبال توسعه صنعت نیمه‌رساناها هستند، بنابراین های‌سیلیکون می‌تواند بدون اتکا به فناوری‌های آمریکایی زنجیره تامین جدیدی پیدا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - کند. او پیش‌بینی کرده که این اتفاق تا چند سال آینده رخ دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone