تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13602.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

شرکت HMD Global چند ماه پیش با معرفی نوکیا X10 و نوکیا X20، از گوشی‌های هوشمند سری نوکیا X رونمایی کرد. حالا بنچمارکی از یک مدل جدید از این سری مشاهده شده که دستگاهی به ...

شرکت HMD Global چند ماه پیش با معرفی نوکیا X10 و نوکیا X20، از گوشی‌های هوشمند سری نوکیا X رونمایی کرد. حالا بنچمارکی از یک مدل جدید از این سری مشاهده شده که دستگاهی به نام نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ را نشان می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت 91Mobiles، گوشی جدید نوکیا از سری X با اسم نوکیا XR20 در گیک‌بنچ رویت شده و از همان چیپست نوکیا X10 و نوکیا X20 استفاده می‌کند. این تلفن - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - هوشمند همچنین اندروید ۱۱ و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. البته پیش‌بینی می‌شود که پیکربندی‌های بیشتری برای رم این دستگاه ارائه شود.

نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۵۰۹ و ۱۴۵۵ را کسب کرده است. این گوشی به لطف چیپست خود می‌تواند به 5G دسترسی داشته - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - باشد. فعلا مشخص نیست که وجه تمایز نوکیا XR20 با نوکیا X20 در کدام بخش از قطعات دستگاه است و نسبت به آن ضعیف‌تر خواهد بود یا قوی‌تر. پسوند R پیش‌تر در گوشی‌های نوکیا دیده نشده بود. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نوکیا XR20 تا ۳ سال آپدیت‌های اصلی اندروید و وصله‌های امنیتی را دریافت کند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال هنوز از برگزاری هیچ رویدادی در هفته‌ها یا ماه‌های پیش رو خبر نداده است. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که این گوشی یا محصولات جدید نوکیا را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ که ۷ تا ۱۰ تیر برگزار می‌شود، ببینیم. البته احتمال دارد که نوکیا XR20 هم مثل چند محصول اخیر نوکیا بدون مراسم خاصی معرفی شوند.

اچ‌ام‌دی در روزهای اخیر از دو موبایل نوکیا C01 و نوکیا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - C20 پرده برداشته. با این حال این دستگاه‌ها محصولات چندان قدرتمندی نبودند که اچ‌ام‌دی بتواند روی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - ویژگی‌هایشان مانور دهد. گفتنی است که نوکیا مدت‌هاست پرچمدار جدیدی هم معرفی نکرده و طرفداران این برند بی‌صبرانه منتظرند تا قدرتمندترین گوشی نسل بعدی نوکیا را ببینند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone