🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17620.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تیک تاک در تلاش برای جلوگیری از پخش کلیپ خودکشی

تیک تاک در تلاش برای حذف ویدیوی دلخراش خودکشی یک مرد با اسلحه از این پلتفرم است و پروفایل‌هایی که آن را آپلود می‌کنند مسدود می‌کند. تیک تاک می‌گوید کلیپ مورد بحث اولین بار در ...

تیک تاک در تلاش برای حذف ویدیوی دلخراش خودکشی یک مرد با اسلحه از این پلتفرم است و پروفایل‌هایی که آن را آپلود می‌کنند مسدود می‌کند.

تیک تاک می‌گوید کلیپ مورد بحث اولین بار در فیسبوک استریم شده و بعد در دیگر شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - اجتماعی پخش شده است. کاربران تیک تاک پس از آگاهی از پخش شدن این ویدیو از کاربران خواستند تا در صورت مشاهده اولین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - صحنه از فیلم به سرعت سوایپ کرده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - و از تماشای آن خودداری کنند.

سخنگوی تیک تاک نیز دست به دست شدن کلیپ خودکشی در این پلتفرم از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - یکشنبه شب را تأیید کرد. وی افزود: «سیستم‌های ما به صورت خودکار کلیپ‌هایی که خودکشی را تبلیغ می‌کنند شناسایی و گزارش می‌کند. ما پروفایل‌هایی که سعی بر آپلود کردن چنین ویدیوهایی دارند را مسدود کرده و از آن دسته از کاربرانی که این ویدیو را گزارش کرده و با اطلاع رسانی به دیگران مانع - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - از تماشا و اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی شدند تشکر می‌کنیم.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس

انتشار کلیپ‌های دلخراش در شبکه‌های اجتماعی موضوع جدیدی نیست و در گذشته ویدیوهایی از این دست در فیسبوک، اینستاگرام و ردیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - منتشر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - شده‌اند. اما از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - آنجا که ویدیوهای آپلود شده در تیک تاک در یک صفحه اصلی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - یا همان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - For You Page نمایش داده می‌شوند، خودداری از تماشای کلیپ‌ها کار سختی است. به همین دلیل هم تولیدکنندگان محتوای این پلتفرم به شکل فعالانه در حال هشدار دادن به کاربران هستند.

قسمت‌هایی از این کلیپ در اینستاگرام نیز منتشر شده و به کاربران در مورد محتوای دلخراش آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس - هشدار داده شده است. برخی از والدین نسبت به تأثیر مخربی که تماشای این ویدیو روی ذهن کودکان و نوجوانان گذاشته اظهار نظر کرده‌اند.

بر اساس آمارهای بنیاد آمریکایی پیشگیری از خودکشی (AFSP)، سال ۲۰۱۸ حدود ۴۸ هزار آمریکایی جان خود را به خاطر خودکشی از دست داده اند.

- تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فسا استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم اطراف شهرک جوادالائمه فسا اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک جوادالائمه شهر فسا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone