تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20774.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در اکسل نمودار هیستوگرام رسم کنیم؟

نمودارهای هیستوگرام یا بافت نگاشت، ابزارهای کاربردی برای تحلیل فراوانی اطلاعات بوده که امکان مرتب کردن اطلاعات بصورت دسته‌های درون نمودار بصری مانند بار چارت را فراهم می‌کند. در این مطلب نحوه رسم نمودار هیستوگرام ...

نمودارهای هیستوگرام یا بافت نگاشت، ابزارهای کاربردی برای تحلیل فراوانی اطلاعات بوده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - که امکان مرتب کردن اطلاعات بصورت دسته‌های درون نمودار بصری مانند بار چارت را فراهم می‌کند. در این مطلب نحوه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - رسم نمودار هیستوگرام در اکسل را به شما آموزش می‌دهیم.

اول از همه باید بگوییم که این قابلیت در اکسل ۲۰۱۶ یا نسخه‌های جدیدتر آن وجود دارد و در نسخه‌های قدیمی‌تر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - مانند اکسل ۲۰۱۳ یا قبل‌تر نمی‌توانید نمودار هیستوگرام رسم کنید.

نحوه رسم نمودار هیستوگرام در اکسل

تحلیل فراوانی اطلاعات شامل گرفتن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - یک مجموعه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - اطلاعات و تعیین تعداد دفعات رخ دادن آن‌ها است. برای مثال شاید بدنبال دریافت مجموعه‌ای از نتایج آزمون دانش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - آموزان و تعیین این موضوع که این نتایج - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - چند وقت یکبار بدست می‌آیند، باشید و یا اینکه نتایج چند بار درون مرز مشخصی قرار بگیرند.

نمودار هیستوگرام این کار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - را ساده می‌کند و اطلاعات را درون چارت مایکروسافت اکسل قرار می‌دهد. برای رسم نمودار هیستوگرام در اکسل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - ابتدا باید این برنامه را اجرا و سپس اطلاعات را به صورت دستی انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

پس از انتخاب اطلاعات، تب «Insert» را در منوی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - بالای اکسل انتخاب کنید. در بخش «Charts» به نمودارهای مختلفی دسترسی پیدا می‌کنید. روی دکمه «Insert Statistic Chart» کلیک کنید تا نمودارهای موجود را به صورت یک لیست ببینید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

در بخش هیستوگرام، روی اولین گزینه در سمت چپ کلیک کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

با انتخاب این گزینه، یک نمودار هیستوگرام در صفحه گسترده قرار می‌گیرد. اکسل تلاش می‌کند تا فرمت نمودار را به صورت خودکار مشخص کند اما شاید پس از قرارگیری این نمودار نیاز، به ایجاد تغییرات دستی در آن داشته باشید.

شخصی‌سازی نمودار هیستوگرام

پس از اینکه هیستوگرام درون صفحه گسترده مایکروسافت اکسل قرار گرفت، شما می‌توانید با راست کلیک روی اسم محورها و انتخاب گزینه «Format Axis»، آن را ویرایش کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

اکس سعی می‌کند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - دسته‌ها را برای استفاده در نمودار شما، شناسایی کند، با این حال شاید نیاز به ایجاد تغییرات توسط خود شما باشد. به عنوان مثال برای لیست نتایج دانش آموزان از ۱۰۰، شاید بخواهید نتایج را درون مقاطع تحصیلی که در دسته‌های ده‌تایی ظاهر می‌شوند، دسته‌بندی کنید.

شما می‌توانید کاری به دسته‌بندی اکسل با انتخاب گزینه «By - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - Category» در منوی «Format Axis» نداشته باشید، البته اگر بخواهید این تنظیمات را تغییر دهید می‌توانید گزینه دیگری را انتخاب کنید. برای مثال گزینه «By Category» از اولین دسته در محدوده اطلاعات شما برای دسته‌بندی استفاده می‌کند. برای فهرست نتایج آزمون دانش آموزان، این گزینه نتیجه هر دانش آموز را جدا می‌کند که برای تحلیل فراوانی مناسب نیست.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

با انتخاب گزینه «Bin Width»، می‌توانید اطلاعات خود را درون گروه‌های مختلف ترکیب کنید. در مثال نتایج آزمون دانش آموزان می‌توانید با انتخاب عدد ۱۰ برای مقدار Bin Width، نمرات را به صورت ده‌تایی دسته‌بندی کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

محور پایینی با پایین‌ترین عدد آغاز می‌شود که اولین Bin در این مثال، [۳۷, ۲۷] و بالاترین آن بدون توجه به حداکثر نمره ۱۰۰، [۱۰۷, ۹۷] است. گزینه «Number of Bins» نیز عملکرد مشابهی دارد، البته یک عدد ثابت برای دسته‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. برای مثال با انتخاب عدد ۱۰، نتایج درون ۱۰ دسته قرار می‌گیرند.

در این مثال، پایین‌ترین نمره ۲۷ است بنابراین اولین دسته با همین نمره شروع می‌شود. در این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - محدوده بالاترین نمره ۳۴ است - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - بنابراین در محور افقی اولین دسته به صورت [۳۴, ۲۷] است که البته دلیل چنین موضوعی، اطمینان از توزیع برابر در گروه‌های مختلف است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

چنین روشی برای نتایج آزمون دانش آموزان شاید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - بهترین نباشد، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - اما اگر می‌خواهید همیشه تعداد مشخصی از گروه‌بندی‌ها به نمایش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - گذاشته شوند، باید از همین گزینه استفاده کنید.

شما می‌توانید اطلاعات را به صورت سرریز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - (Overflow) و پاریز (Underflow) دسته‌بندی کنید. برای مثال اگر بخواهید دیتا بالا یا پایین یک عدد مشخص با دقت بیشتری تحلیل شود، می‌توانید گزینه «Overflow Bin» را انتخاب و عدد موردنظر خود را وارد کنید.

برای مثال اگر خواستار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - تحلیل نرخ قبولی دانش آموزان با نمره کمتر از ۵۰ باشید، می‌توانید رقم Overflow Bin را روی ۵۰ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - تنظیم کنید. با این کار دسته‌ها با نمره کمتر از ۵۰ همچنان به نمایش گذاشته می‌شوند، اما اطلاعات بالاتر از نمره ۵۰ در یک دسته جدا قرار می‌گیرند. این بخش با گزینه‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - دیگر قابل ترکیب است که برای مثال می‌توان به Bin Width اشاره کرد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

چنین کاری را می‌توان برای دسته‌های پاریز نیز انجام داد. برای مثال اگر نرخ رد شدن ۵۰ باشد، شما می‌توانید گزینه «Underflow Bin» را فعال و عدد ۵۰ را وارد کنید. با این کار نمرات بالای ۵۰ به صورت جداگانه و مانند گذشته - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - به نمایش گذاشته می‌شوند، اما نمرات زیر ۵۰ در یک دسته قرار می‌گیرند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

شما پس از رسم نمودار هیستوگرام در اکسل می‌توانید ظاهر آن را نیز تغییر دهید که شامل جایگزینی عنوان و نام محورها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - می‌شود که برای اینکار باید روی آن‌ها دوبار کلیک کنید. با راست کلیک روی نمودار و انتخاب گزینه «Format Chart Area» می‌توانید تغییرات بیشتری روی آن اعمال کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان

با آموزش بالا می‌توانید نمودار بافت نگاشت موردنظر خود را در اکسل مایکروسافت رسم کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ آیا یک سوالی دارم شما منطقه مطهری تربت جام تعمیر یخچال سامسونگ RR39-RZ32 هم دارید
پاسخ: بله در مطهری شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone