تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13109.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی S21 اولترا از تعمیرپذیری پایین آن حکایت دارد

تعمیر گوشی‌های هوشمند به علت کوچکتر شدن قطعات، سال به سال دشوارتر می‌شود. علاوه بر این، شرکت‌ها برای قرارگیری قطعات در کنار یکدیگر از چسب و همچنین پیچ‌های غیراستاندارد استفاده می‌کنند. حالا طبق نتایج کالبدشکافی ...

تعمیر گوشی‌های هوشمند به علت کوچکتر شدن قطعات، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - سال به سال دشوارتر می‌شود. علاوه بر این، شرکت‌ها برای قرارگیری قطعات در کنار یکدیگر از چسب و همچنین پیچ‌های غیراستاندارد استفاده می‌کنند. حالا طبق نتایج کالبدشکافی iFixit، گلکسی S21 اولترا تعمیرپذیری کمتری نسبت به نسخه استاندارد این سری دارد.

به تازگی «iFixit» گلکسی S21 اولترا را کالبدشکافی کرده و به آن امتیاز ۳ از ۱۰ داده است. اگرچه این امتیاز تفاوتی با نسل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - گذشته آن یعنی گلکسی S20 اولترا ندارد، اما این مرجع به گلکسی S21 امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - داده است.

کره‌ای‌ها برای پرچمدارهای ۲۰۲۱ خود از پیچ‌های فیلیپس در تمام قسمت‌های مهم استفاده کرده‌اند و علاوه بر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - این، برای پشت باتری، نمایشگر و همچنین پنل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - پشتی از چسب بهره برده‌اند که جداسازی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - قطعات را تبدیل به کاری دشوار می‌کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس

استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس برای پنل پشتی، کار تعمیر را سخت‌تر کرده چرا که در هنگام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - جداسازی قطعات، مستعد شکستن است. سامسونگ همچنین برای گلکسی S21 اولترا از کابل‌های غیرماژولار نمایشگر استفاده کرده که جداسازی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - صفحه نمایش را دشوارتر می‌کند. در مقابل گلکسی S21 از پنل پشتی پلاستیکی و کابل نمایشگر ماژولار بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس

کالبدشکافی iFixit تمام قطعات مهم پرچمدار کره‌ای‌ها را نشان می‌هد. به نظر می‌رسد محل درگاه سیمکارت و همچنین موتور ویبره نسبت به گلکسی S20 اولترا تغییر کرده. علاوه بر این، دوربین پریسکوپی بسیار بزرگتر شده و کویل شارژ وایرلس هم برای افزایش بهره‌وری، سیم پیچ بیشتری دارد. لنزهای دوربین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - اصلی چهارگانه این پرچمدار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - را می‌توان بطور جداگانه جایگزین کرد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - که رویکرد مناسبی است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس

نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ این موبایل از قطعات صوتی «Cirrus Logic»، پردازنده، مدیریت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - توان و ارتباطات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - کوالکام و رم و حافظه داخلی سامسونگ استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین از نسل دوم سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام بهره می‌برد که ۷۷ درصد نسبت به گذشته بزرگتر است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس

امتیاز ۳ از ۱۰ به معنای تعمیر بسیار دشوار گلکسی S21 اولترا است، بنابراین شاید زمان آن رسیده که کره‌ای‌ها به دنبال بهبود عملکرد پرچمدارهای خود در این بخش باشند. اگرچه قطعات کوچکتر شده‌اند و باید تعداد بیشتری از آن‌ها را درون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس - یک محفظه کوچک قرار دارد، اما سامسونگ می‌تواند کمتر از چسب استفاده کند و همچنین به سراغ قطعات ماژولار بیشتری برود. می‌توانید بررسی دیجیاتو از گلکسی S21 اولترا را در این لینک بخوانید.

- تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شیراز استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone