تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13108.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین به مرز تاریخی ۶۰ هزار دلار رسید

بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته، با این حال بیت کوین توانست چندین بار رکوردشکنی کند. حالا قیمت بیت کوین از مرز ۶۰ هزار دلار فراتر رفته تا یک رکورد جدید از خود ...

بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته، با این حال بیت کوین توانست چندین بار رکوردشکنی کند. حالا قیمت بیت کوین از مرز ۶۰ هزار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - دلار فراتر رفته تا یک رکورد جدید از خود بجای بگذارد.

رمزارزهای مختلف از بیت کوین گرفته تا دوج کوین در هفته‌های پایانی ۲۰۲۰ با افزایش چشمگیر قیمتشان مواجه شدند. قیمت بیت کوین پس از اعلام سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا در این رمزارز رشد چشمگیری را نشان داد، با این حال پس از مدتی قیمت آن سقوط کرد.

روند سقوط این رمزارز نه تنها پس از مدتی متوقف شد، بلکه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - دوباره در مسیر صعودی قرار گرفت. حالا بیت کوین توانسته به بالاترین سطح تاریخی خود دست پیدا کند و برای مدتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - با قیمت بیش از ۶۰ هزار دلار معامله شود. با این قیمت، ارزش بازار بیت کوین از مرز ۱.۱ تریلیون دلار عبور کرده تا بیش از پیش بازار طلا را تهدید کند.

پیش‌بینی‌های زیادی برای آینده قیمت بیت کوین وجود دارد. در حالی که هنوز برخی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - درباره آینده این رمزارز بدبین هستند، بانک «جی‌پی مورگان» چندین هفته پیش به سرمایه‌گذاری پیشنهاد کرد که ۱ درصد از دارایی‌هایشان را به رمزارزها اختصاص دهند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان

به اعتقاد برخی، قیمت این رمزارز تا پایان سال جاری میلادی از مرز ۱۰۰ هزار دلار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - عبور می‌کند و حتی مدیرعامل صرافی «کراکن»، قیمت ۱ میلیون دلاری آن را پیش‌بینی کرده است. با این حال بیت کوین به تازگی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - وارد کانال ۶۰ هزار دلار شده است، کانالی که اگر بتواند برای مدت مناسبی در آن دوام بیاورد، باید خودش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - را برای ارزش بالاتر از ۷۰ هزار دلار آماده کند و شاید تا پیش از پایان ۲۰۲۱، قیمت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - ۱۰۰ هزار دلار را هم تجربه کند.

انتظار می‌رود خریدهای سازمانی بیت کوین و سایر رمزارزها در هفته‌های آینده افزایش پیدا کند چرا که برای مثال نظرسنجی جی‌پی مورگان از تمایل ۲۲ درصد سازمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها خبر می‌دهد. این موضوع می‌تواند روند افزایش قیمت رمزارزها را سرعت ببخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone