تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33053.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اسناد جدید از ویژگی های دوربین سلفی پیکسل 3 خبر می دهند

در حالی که تنها 3 روز تا رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 باقی مانده تصاویر بروشور مرتبط با اپراتور مخابراتی EE انگلستان منتشر شده که خبر از برخی اطلاعات جدید در مورد این ...

در حالی که تنها 3 روز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تا رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 باقی مانده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تصاویر بروشور مرتبط با اپراتور مخابراتی EE - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - انگلستان منتشر شده که خبر از برخی اطلاعات جدید در مورد این گوشی ها می دهند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

پیش از این گفته شده بود که سری پیکسل 3 قرار است به قابلیت «سوپر سلفی» مجهز باشند اما - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اخیراً به نام «تاپ شات» برای این ویژگی اشاره شده است. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی امکان ثبت بهترین عکس های ممکن بر اساس موقعیت را با جستجوی لبخند یا پلک نزدن فراهم می کند.

همچنین ظاهراً این ویژگی کمک می کنند تصاویر سلفی گروهی به نحوی ثبت شوند که همه در یک تصویر حضور داشته باشند و البته نیازی به استفاده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از مونوپاد نباشد. در صورت صحت این موضوع به نظر می رسد گمانه زنی های پیشین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - درباره مجهز شدن دوربین سلفی دوم به لنز فوق عریض حقیقت داشته باشد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اما جدا از بحث عکاسی، در تصاویر تازه جدید به لبه های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فعال اشاره شده. بر این اساس لبه های گوشی قرار است برای فعال کردن دستیار هوشند گوگل کاربرد داشته باشند.

در بروشور گفته شده که با برگرداندن نمایشگر پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال به سمت سطحی که روی آن قرار گرفته می توان اعلان ها را خاموش کرد. بنا بر آنچه در وبسایت XDA Developers اعلام شده قابلیت Do Not Disturb هم به «Flip to Shhh» تغییر نام داده می شود.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در نهایت به کروم کست جدید و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گوگل هوم هاب اشاره شده است. در حالی که قیمت های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشخص - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیست اما اسناد خبر از عرضه این گوشی ها در 22 اکتبر (30 مهر) می دهند. البته ممکن است این تاریخ تنها مربوط به بریتانیا و اپراتور - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مخابراتی EE باشد.

سری پیکسل 3 در سه شنبه 17 مهر ماه به طور رسمی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توسط گوگل معرفی می شوند.

 

تماشا کنید: گوگل پیکسل 3 XL در کنار پیکسل 2 XL؛ بریدگی نمایشگر تنها نقطه تمایز

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوما نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ آیا دور و بر دو سهند هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در دو شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone