تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33054.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کپی‌برداری دوباره اینستاگرام از اسنپ‌چت؛ استفاده از تگ‌ها برای فالوکردن دیگران

اینستاگرام باز هم به دنبال اضافه کردن ویژگی‌های جدید است و این بار به سراغ ساده‌تر کردن یکی از پایه‌ای ترین مسائل صفحات اجتماعی رفته: دوست یابی یا فالو کردن راحت تر افراد جدید. اینستاگرام ...

اینستاگرام باز هم به دنبال اضافه کردن ویژگی‌های جدید است و این بار به سراغ ساده‌تر کردن یکی از پایه‌ای ترین - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مسائل صفحات اجتماعی رفته: دوست یابی یا فالو کردن راحت تر افراد جدید. اینستاگرام نام این ویژگی را «nametags» گذاشته که به سادگی با اسکن کردن یک کد -مثل چیزی که در اسنپ چت شاهد بودیم- می‌توانید نسبت به فالو کردن دوستان‌تان اقدام کنید.

هر زمان که یک Nametag ساختید (که در آن می‌توانید از - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رنگ‌ها، اموجی‌ها و عکس‌های سلفی استفاده کنید) کافیست دوستتان با دوربین آن را اسکن کند تا به سرعت به یکی از دنبال کننده‌هایتان در اینستاگرام - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بدل شوند یا برایتان یک پیام ارسال کنند. شما می‌توانید Nametag ساخته شده را با دیگران از طریق پیام‌های متنی به اشتراک بگذارید. استفاده از این ویژگی در حال حاضر در اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

البته این تنها ویژگی اضافه شده نیست. اینستاگرام همچنین در حال ارزیابی ویژگی دیگریست که کاربران را - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تشویق به اضافه - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شدن به گروه‌های دانشگاهی می‌کند تا - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیشینه‌های تحصیلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مثل مدارسی که رفته‌اند، - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تحصیلاتی که - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - داشته‌اند، سال‌های ورود و خروج از آن‌ها و ... .

همچنین می‌توانید به مسیر یکی از مدارس یا دانشگاه‌ها در اپلیکیشن اینستاگرام رفته - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و همه‌ی افرادی که از پیشینه‌ای خاص استفاده می‌کنند را مشاهده کنید. در بین افراد ممکن است دوست‌های قدیمی و همکلاسی‌هایتان را هم بعد از سال‌ها - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ملاقات کنید.

این ویژگی - تعمیرات یخچال الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فعلا محدود به چند دانشگاه در آمریکاست اما احتمالا به زودی موسسات علمی بسیار زیاد دیگری نیز می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone