تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33070.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مسابقه برنامه نویسی کدکاپ ۴ با حمایت دیجی‌کالا برگزار می شود

چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی «کدکاپ» در مهر و آبان سال جاری با همکاری مرکز نوآوری شریف، Quera و تحت حمایت دیجی کالا برگزار خواهد شد. کدکاپ که در سال های گذشته سه دوره از آن ...

چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی «کدکاپ» در مهر و آبان سال جاری با همکاری مرکز نوآوری شریف، Quera و تحت حمایت دیجی کالا برگزار خواهد شد.

کدکاپ که در سال های گذشته سه دوره از آن با مشارکت ۴۰۰۰ شرکت کننده برگزار شده، یک رقابت برنامه نویسی است که شرکت در آن برای تمامی برنامه نویسان فارغ از سطح مهارت آنها، آزاد است. تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

دوره فعلی کدکاپ اولین رقابت های برنامه نویسی منطقه ای است که همزمان ده‌ها زبان و فناوری پرکاربرد را دربر دارد که شامل رقابت های الگوریتمی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با ۱۴ زبان پرکاربرد و فناوری های اندروید، پایتون، جانگو، PHP ، لاراول، فرانت اند، React و React Native خواهد بود.

کدکاپ ۴ طی دو مرحله آنلاین و حضوری برگزار می شود که دور نخست آن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از ۱۳ تا ۲۵ مهرماه به طول خواهد انجامید. ۷۵ تیم برتر این دوره به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد که در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در مرکز پردازش دیجی کالا صورت خواهد گرفت.

داوطلبان امکان شرکت در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مسابقات الگوریتمی به صورت گروه های دو نفره را دارند. داوری رقابت ها نیز بر عهده سامانه‌ی خودکار داوری پروژه Quera است که در لحظه الگوریتم های ارسال شده را بررسی و تصحیح خواهد کرد.تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

جایزه تیم ها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و نفرات برتر کدکاپ ۲۵ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - میلیون تومان است که از سوی دیجی کالا به عنوان حامی مسابقات پرداخت می شود.

به گفته برگزارکنندگان هدف اصلی از برگزاری کدکاپ نه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تنها رقابت فنی، بلکه شناسایی استعدادهای برتر این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زمینه و استفاده از مهارت و تخصص آنها در زیرساخت های فناوری کشور است. برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ثبت نام در کدکاپ ۴ و اطلاع از جزییات آن به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone