تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33067.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با دو ماوس گیمینگ جدید SteelSeries آشنا شوید

کمپانی SteelSeries که یکی از کمپانی‌های معروف در بازار تجهیزات جانبی مخصوص گیمر‌ها به شمار می‌رود، دو ماوس جدید از سری Rival معرفی کرده است. اگر شما گیمر حرفه‌ای باشید از اهمیت لوازم جانبی با کیفیت ...

کمپانی SteelSeries که یکی از کمپانی‌های معروف در بازار تجهیزات جانبی مخصوص گیمر‌ها به شمار می‌رود، دو ماوس جدید از سری Rival معرفی کرده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است.

اگر شما گیمر حرفه‌ای باشید از اهمیت لوازم جانبی با کیفیت در بهبود نتایج آگاهی دارید. درست است که این وسایل همیشه تضمین کننده‌ی نتایج مطلوب نیستند اما چنین محصولاتی می‌توانند تجربه راحتی برای نتیجه گیری کاربران فراهم کنند و درنتیجه گیمر‌ها نیز سراغ دیوایس‌های معتبر و راحت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می‌روند.

حال شرکت SteelSeries که در تولید ماوس‌های با کیفیت، شهرت بسیاری کسب کرده از دو ماوس جدید با نام‌های Rival 650 و Rival - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 710 رونمایی کرده است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ماوس Rival 710 علیرغم نام بزرگترش، مدلی ارزانتر به شمار می‌رود و قیمتی در حدود ۹۹ دلار دارد. در سمت چپ این دیوایس یک نمایشگر اولد قرار گرفته که به کاربران خبر می‌دهد وضعیت سلامتی‌ آنها در پایینتر حد خود قرار دارد و باید سریعتر فکر چاره کنند. البته می‌توان موقعیت‌های دیگری را نیز برای این نمایشگر تعریف نمود تا در مواقع موردنیاز گیمر را خبر کند.

علاوه بر این، مدل 710 به سیستم بازخورددهی لرزشی لمسی مجهز شده و می‌توان کاربر را از اتفاقات رخ داده مطلع نماید. همچنین این ماوس از تکنولوژی سنسور اپتیکال TrueMove3 بهره می‌برد که دقت و سرعت بالایی را در انتقال فرمان گیمر، فراهم می‌آورد. ضمن اینکه مدل یاد شده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به ۷ کلید قابل تنظیم و کاربر می‌تواند به راحتی سنسور و کابل‌هایش در صورت خرابی تعویض کند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

Rival 650 یک ماوس بی سیم به شمار می رود اما یک کابل USB هم به همران آن عرضه می‌شود. به همین دلیل مدل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یاد شده کمی گرانتر است و قیمتی در حدود ۱۱۹.۹۹ دلار دارد.

بر خلاف دیگر ماوس‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بی سیم می‌تواند تجربه‌ی بدون تاخیر یا lag-free را به ارمغان آورد چرا که زمان واکنشی معادل ۱ میلی ثانیه دارد. این دیوایس نیز همانند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدل ارزانتر از تکنولوژی سنسور اپتیکال TrueMove3 بهره می‌برد.

علاوه بر این سنسور دیگری نیز در مدل گرانتر تعبیه شده که می تواند بلافاصله بلند شدن ماوس از روی سطح صاف را تشخیص دهد. Rival 650 عمر باتری ۲۴ ساعته دارد اما کاربر می‌تواند با ۱۵ دقیقه شارژ ۱۰ ساعت از آن کار بکشد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ضمن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اینکه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاربر در صورت تمایل می‌تواند وزن ماوس 650  زیاد و کم کند. بدین صورت که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کابر می‌تواند قسمت کناری این موبایل را باز کند و وزنه‌های مخصوصی را اضافه و کم کند.

نورپردازی رنگی هردوی این دو - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ماوس‌ها را می‌توان با نرم افزار مخصوص تنظیم نمود. کاربران می‌توانند اکنون دو ماوس Rival 650 و Rival 710 از وبسایت رسمی SteelSeries خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone