تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33058.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت ماه اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ فایل‌های شخصی کاربران را حذف می‌کند

کامپیوتر‌ها بخشی جدانشدنی از زندگی حرفه‌ای و شخصی ما شده‌اند. به حدی که حالا انتظار داریم نرم افزار‌ها حافظان قابل اطمینانی برای فایل‌های شخصی‌مان باشند. اپلیکیشن‌ها و فایل‌های سیستمی ممکن است ایجاد شوند و بعد ...

کامپیوتر‌ها بخشی جدانشدنی از زندگی حرفه‌ای و شخصی ما شده‌اند. به حدی که حالا انتظار داریم نرم افزار‌ها حافظان قابل اطمینانی برای فایل‌های شخصی‌مان باشند. اپلیکیشن‌ها و فایل‌های سیستمی ممکن است ایجاد شوند و بعد از بروز مشکلاتی مجبور به حذف آن‌ها شویم که امری طبیعیست اما هرگز نمی‌خواهیم فایل‌های شخصی‌مان از بین بروند.

به نظر می‌رسد که یکی از مهندسین مایکروسافت این موضوعات - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را از یاد برده است چرا که برخی از افراد اعلام کرده‌اند که بعد از آپدیت به آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۰، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عکس‌ها و ویدیو‌های شخصی‌شان حذف - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده است.

بیشتر این فایل‌های حذف شده در مسیر Documents و فولدر Pictures ذخیره شده بودند و قربانیان این اتفاق بر این عقیده‌اند که این فایل‌ها قبل از انجام بروزرسانی ویندوز ۱۰ در مسیر یاد شده قرار داشته. البته هنوز ادله‌ی محکمی وجود ندارد که بتوان مقصر اصلی این اتفاق را بروزرسانی ویندوز ۱۰ دانست اما مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود همه‌ی فایل‌ها از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - طریق OneDrive روی فضای ابری ذخیره می‌شوند. اما به نظر می‌رسد این ویژگی به خوبی کار نمی‌کند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

هنوز واکنشی از سوی مایکروسافت نسبت به این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موضوع اتفاق نیفتاده است اما احتمالا هر واکنش احتمالی برای قربانیان دیر باشد چرا که فایل‌هایشان به طور کامل از دست رفته است و هیچ بک آپی از آن‌ها نداشتند. حتی بازگرداندن ویندوز ۱۰ به نسخه‌ی قبل هم جوابگو نخواهد بود چرا که این موضوع روی بخش Documents اعمال نخواهد شد.

موضوع ناراحت کننده اینجاست که برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که بعضی از افرادی که در پروسه‌ی Insider و پیش از عرضه‌ی رسمی بروزرسانی ویندوز ۱۰، شاهد ویژگی‌های این آپدیت بودند؛ با اختلال یاد شده مواجه شده بودند اما به نظر مایکروسافت توجهی به این موضوع نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone