تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33065.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 مایکروسافت [تماشا کنید]

مایکروسافت شب گذشته از لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 رونمایی کرد که ظاهری بسیاری شبیه به مدل های قبلی سری سرفیس پرو دارد. عمده تغییراتی که بر آن تأکید شد به پردازنده 4 هسته ای ...

مایکروسافت شب گذشته از لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 رونمایی کرد که ظاهری - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بسیاری شبیه به مدل های قبلی سری سرفیس پرو دارد. عمده تغییراتی که بر آن تأکید شد به پردازنده 4 هسته ای نسل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هشتم اینتل و برخی بهبودهای دیگر مرتبط - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بود. همچنین پس از 5 سال حالا شاهد عرضه مدلی با رنگ مشکی هستیم.

نمایشگر 12.3 اینچی با نسبت 3 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به 2 است و تراکم 267 پیکسل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در هر اینچ را ارائه می کند. مایکروسافت می گوید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نمایشگر سرفیس پرو 6 بهترین میزان کنتراستی را ارائه می دهد که آنها تا به حال به آن دست یافته اند. رم سرفیس پرو 6 تا میزان 16 گیگابایت است، به حافظه داخلی تا یک ترابایت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از نوع SSD و درگاه USB-A مجهز شده و البته خبری از درگاه USB-C نیست. دوربین 8 مگاپیکسلی هم با ویندوز هِلو سازگار است و کاربر می تواند از آن برای چت ویدیویی یا لاگین به ویندوز بهره ببرد.

بر اساس نگاه نزدیکی که وبسایت پی سی ورد به این محصول داشته کیبورد و قلم همان حس قبلی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را القا می کنند. مایکروسافت وعده داده که پردازنده Core - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - i5 به کار رفته در سرفیس پرو نسل ششم تا 67 درصد سریعتر از نمونه های به کار رفته در سرفیس قبلی است و البته برای صحت این ادعا باید منتظر آزمایش های بیشتر در آینده باشیم.

باتری دستگاه با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک بار شارژ شدن تا 13.5 ساعت دوام می آورد. در کنار رنگ مشکی مات رنگ های قرمز، آبی و خاکستری نیز در نظر گرفته شده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است. وزن سرفیس پرو 6 بین 700 تا 800 گرم است و مایکروسافت قصد دارد این محصول را در  کنار سرفیس لپتاپ 2 از 24 مهر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ماه روانه بازار کند. قیمت آن هم حداقل 899 دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone