تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27504.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ششمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور iTweekend دانشگاه صنعتی شریف

ثبت نام در ششمین جشنواره فناوری IT WEEKEND 6 از 25 اردبیهشت ماه سال 1398 آغاز شده و کماکان ادامه دارد.  این رویداد در تاریخ 20 تیر ماه سال جاری و در سالن جابر ابن ...

ثبت - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نام در ششمین جشنواره فناوری IT WEEKEND 6 از 25 اردبیهشت ماه سال 1398 آغاز شده و کماکان ادامه دارد.  این رویداد در تاریخ 20 تیر ماه سال جاری و در سالن جابر ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

جشنواره فناوری اطلاعات - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به طور کلی رویدادی است که در آن افراد سرشناس - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می گذارند. سخنرانی‌هایی که در طول رویداد فناورانه IT WEEKEND انجام می‌شد، از سطح علمی بالایی برخوردار بوده و از سوی سخنرانانی قابل انجام می‌شود.

از اهداف اصلی رویداد می توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه ‌مندان به رویکردها و - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

IT Weekend می‌کوشد تا با انتشار تجربیات ارزنده در حوزه فناوری اطلاعات تلاشی برای پیشرفت کشور در این حوزه را ارائه دهد.

هدف اصلی IT weekend معرفی و - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ایجاد کسب کار های نوین و ایجاد اشتغال است. برای همین است که - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این رویداد به خوبی در اذهان - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نقش خواهد بست. این رویداد در بین تمامی رویدادهای مشابه با توجه به شایستگی و کیفیت بالای مخاطبین، محل برگزاری، تجربه کادر برگزاری آن، سخنرانان برجسته و معتبر، موجب ارتقای سطح رضایت مخاطبین و کیفیت همایش گردیده است.

جهت ثبت نام و مشاهده فیلم های سخنرانان و مطالعه گزارش برگزاری دوره های گذشته به سایت رسمی جشنواره مراجعه بفرمایید و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرماید. گفتنیست دانشجویان از تخفیف 50 درصدی برای ثبت نام در این رویداد بهره مند هستند و البته حضور غیردانشجویان (شرکت کنندگان آزاد) نیز بلامانع - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است. همچنین می‌توانید گزارش - تعمیرات یخچال الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تفصیلی و کامل دیجیاتو درباره رویداد سال گذشته iT Weekend را در این لینک بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone