تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32822.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آخرین خبرها از پرونده واردکنندگان متخلف موبایل

مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  از بازرسی 40 شرکت وارد کننده موبایل خبر داد و گفت: «پرونده شرکت‌هایی که تخلفشان احراز شد به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه و شعبه ویژه‌ای در دادسرای ...

مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  از بازرسی 40 شرکت وارد کننده موبایل خبر داد و گفت: «پرونده شرکت‌هایی که تخلفشان احراز شد به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه و شعبه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ویژه‌ای در دادسرای عمومی انقلاب تهران برای رسیدگی به آنها تشکیل شد.»

«امیرمحمد پرهام فر» مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز معتقد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است که تقارن اجرای طرح رجیستری تلفن همراه و اجرای بسته سیاست‌های ارزی دولت و ارائه دلار 4 هزار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و 200 تومانی به همه واردکنندگان سبب شد تا ثبت سفارش‌ها منظم‌تر و با جزئیات دقیق و کامل‌تری انجام شود و در نتیجه این سازمان بتواند همه تخلفات بعد از آن را رصد کند:

«از تعداد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک میلیون و 270 هزار گوشی تلفن همراه که وارد کشور شد در سال جاری تاکنون 500 هزار عدد با دلار 4 هزار و 200 تومان بود و بقیه با ارز آزاد خریداری و وارد شدند. همچنین از تعداد 500 هزار گوشی وارداتی با نرخ دولتی تاکنون 203 هزار عدد روشن شده و باقی هنوز به فروش نرسیده اما IMEI آنها در سیستم ثبت شده است.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

طبق قوانین طرح رجیستری هر مسافر مجاز به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - واردات تا سقف 80 دلار و معاف از عوارض ورودی است. منتها اگر ارزش گوشی بیشتر باشدف باید به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نسبت به باقی ارزش گوشی عوارض پرداخت کنند. با این حال برخی مسافران این طرح را دور می‌زدند. به گفته پرهام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فر مشکل تخلفات مسافران ورودی در حقیقت حاصل باگ سیستمی بود که اسباب سوء استفاده برخی را فراهم کرد.

«شهرام میرآخورلو» معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کننده نیز در گفتگو با تسنیم در مورد جزئیات بررسی 40 شرکت وارد کننده موبایل توضیح داد:

«از 40 شرکت وارد کننده تاکنون 29 پرونده به ارزش 53 میلیارد تومان در ارتباط با واردات گوشی تلفن همراه تنظیم شده و 3 شرکت مورد عدم احراز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تخلف قرار گرفتند، یک شرکت ارز دریافت نکرد و شرکتی دیگر هم هنوز محصولاتش را ترخیص نکرده است، 4 - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شرکت هم پس از بررسی‌های به عمل آمده به مبلغ یک میلیارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و 200 میلیون تومان جریمه شده‌اند.»

چنانکه میرآخورلو می‌گوید، این سازمان قصد دارد تا گوشی‌های وارداتی توقیف شده را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با نرخ حاشیه بازار یا همان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نرخ آزاد به بازار تزریق کند تا واردکنندگان متضرر نشوند و ما به التفاوت قیمت گوشی‌ها لحاظ شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

«سیر یاسر رایگانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی هم در مورد اقدام دادستان تهران برای بازداشت مدیران عامل شرکت‌های متخلف گفت:

«احضاریه ما برای ادامه رسیدگی با مشکل مواجه بود که طی رایزنی های انجام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شده قرار شد مدیران عامل یا نمایندگان قانونی آنها در روند رسیدگی ها قرار گیرند. ضمن آنکه طولانی شدن روند رسیدگی پرونده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ها به دلیل بررسی مجدد و تکمیل نقایص برخی موارد بوده است.متناسب با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تخلف صورت گرفته، جریمه هم در نظر گرفته می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شود، مثلا کسی که 100 میلیون تخلف داشته 300 میلیون جریمه می‌شود. البته در میان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - متخلفین، یک پرونده وجود دارد که هنوز در دست بررسی است و حکمش صادر خواهد شد.»

«ابراهیم درستی» رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه نیز به احتکار اخیر 15 هزار گوشی و فروش تعدادی از آنها با نرخ 2 میلیون - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تومان گرانتر اشاره کرد و توضیح داد: «اعداد و ارقام تخلفات بیش از ارقام ذکر شده است. مشکل از جایی شروع می‌شود که وارد کنندگان برای راه افتادن کارشان اقدام به اخذ مجوزهای یک روزه از اتحادیه مخابرات می‌کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone