تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32820.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوکیوب، مکعب روبیک را متحول کرد

بیش از 350 میلیون مکعب روبیک در سراسر دنیا به فروش رفته و به عقیده برخی، محبوب ترین اسباب بازی است که تاکنون ساخته شده، اما این وسیله که اولین بار در دهه 70 میلادی ...

بیش از 350 میلیون مکعب روبیک در سراسر دنیا به فروش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رفته و به عقیده برخی، محبوب ترین اسباب بازی است که تاکنون ساخته شده، اما این وسیله که اولین بار در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دهه 70 میلادی راه خود را به فروشگاه های مجارستان باز کرد، تا پیش از معرفی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوکیوب شاهد تغییر چندانی نبود.

گوکیوب نسخه پیشرفته ای از مکعب روبیک است. ظاهر این محصول مشابه با سایر نمونه ها است اما درون آن زمین تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آسمان فرق دارد.

گوکیوب می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تواند به واسطه تعدادی حسگر تعبیه شده، موقعیت، سرعت، و هر حرکتی را ردیابی کند. با اتصال به اپلیکیشن ویژه گوشی های هوشمند هر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تغییری که در گوکیوب انجام دهید در اپلیکیشن نشان داده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می شود و علاوه بر این زمانی که برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حل آن سپری کرده اید نیز نمایش داده می شود. همچنین می توانید رقابت های تک به تک یا چند نفره را با گوکیوب ترتیب دهید.

گوکیوب به دنبال جمع آوری سرمایه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 25 هزار دلاری برای شروع تولید انبوه بوده، ولی اکنون موفق شده به سرمایه ای بیش از 800 هزار دلار دست پیدا کند. ایده اولیه این محصول از سال 2016 آغاز شده؛ زمانی که سازندگان به این فکر افتادند که چرا نتوان بازی های چند نفره با مکعب روبیک انجام داد؟

تولید گوکیوب با دوام باتری بالا و نیز جای دادن اجزای متعدد در آن، از چالش های اصلی تیم سازنده بوده. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به جای اینکه 54 حسگر برای هر یک از وجه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - های مکعب ها در نظر گرفته شود، تنها با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 12 حسگر امکان ردیابی همه مکعب ها ممکن شده. در هر وجهِ مکعب دو حسگر وجود دارد: یکی چرخش ساعت گَرد را تشخیص می دهد و دیگری پاد ساعت گرد. از آنجایی که وضعیت اولیه هر مکعب از ابتدا مشخص است، همین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تعداد حسگر کافی است تا وضعیت تک تک مکعب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ها ردیابی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شود.

اما اگر در حل روبیک تازه کار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هستید، گوکیوب با اپلیکیشن ویژه اش راهنمایی هایی را در اختیارتان می گذارد. علاوه بر این بازی های دیگری از جمله یک بازی بر اساس ایده گیتار هیرو در نظر گرفته شده است. اپ هچنین اطلاعات و تحلیل هایی از حل معمای روبیک را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گوکیوب با حداقل قیمت 69 دلار برای پیش خرید در وبسایت جمع آوری سرمایه کیک استارتر قابل خرید است و البته پس از عرضه به بازار قیمتی حداقل 119 دلاری خواهد داشت.

در حال حاضر رکورد حل مکعب روبیک با 4.22 ثانیه در اختیار «فلیکس زِمدِگز» استرالیایی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone