تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32823.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ در خرم‌آباد، کاشان و سبزوار هم استارت زد

تکنولوژی تاکسی‌های آنلاین هر روز گسترده‌تر می‌شود و افراد بیشتری در شهرهای مختلف، حمل‌و نقل آنلاین را تجربه می‌کنند. اسنپ از ابتدای امسال تاکنون دفاتر خدماتی خود را در شهرهای مختلف ایران گسترش داده و حالا ...

تکنولوژی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تاکسی‌های آنلاین هر روز گسترده‌تر می‌شود و افراد بیشتری در شهرهای مختلف، حمل‌و نقل آنلاین را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تجربه می‌کنند. اسنپ از ابتدای امسال تاکنون - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دفاتر خدماتی خود را در شهرهای مختلف ایران گسترش داده و حالا سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در سه شهر خرم‌آباد، کاشان و سبزوار آغاز کرده است.

به این ترتیب اسنپ تا امروز در ۲۵ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - استان و ۶۲ شهر کوچک و بزرگ ایران آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم اعلام کرده و به همین مناسبت هدیه‌ای برای کاربران خود در این دو شهر در نظر گرفته است.

این سامانه به رسم همیشگی، هدیه‌ای برای سفر اولی‌ها در نظر گرفته است. ساکنان خرم‌آباد می‌توانند کد SalamL، اهالی کاشان کد SalamK و در نهایت شهروندان سبزوار کد SalamS را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ وارد کنند و اولین سفرشان تا سقف ۷۰هزار ریال را مهمان اسنپ باشند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تاکسی‌ اینترنتی اسنپ پیش از این هم با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آغاز فعالیت در شهرهای مختلف ایران تلاش کرده رفت‌وآمد مردم را تسهیل و مقرون به صرفه کند و به این ترتیب در مسیر حمل‌ونقل بهینه شهری قدم بردارد.

امروز بعد از حدود چهار سال که از عمر این سامانه می‌گذرد، ساکنان شهرهای کوچک و بزرگ استان‌های آذربایجان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فارس، قزوین، قم، کردستان، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند.

اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته است. «ژوبین علاقبند» نایب رئیس هیات مدیره اسنپ و همچنین مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران پیش ازین گفته بود که این گروه در مجموع  تاکنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

- تعمیرات یخچال فیلور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone