🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43867.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل توانیر: کشور در مرز خاموشی قرار دارد؛ کاهش مصرف برق را جدی بگیرید

مدیر عامل شرکت توانیر اعلام کرد در صورتی که مشترکین مصرف برق خود را کاهش ندهند، قطعاً کشور با خاموشی روبرو خواهد شد. آرش کردی در گفتگو با خبرنگاران اشاره کرد ساعت 15:20 دیروز (چهارشنبه) ...

مدیر عامل شرکت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توانیر اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در صورتی که مشترکین مصرف برق خود را کاهش ندهند، قطعاً کشور با خاموشی روبرو خواهد شد.

آرش کردی در گفتگو با خبرنگاران اشاره کرد ساعت 15:20 دیروز (چهارشنبه) مصرف برق به 55 هزار و 364 مگاوات رسید - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و رکوردی تاریخی را بر جای گذاشت. این مسئله، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فشار مضاعفی را بر شبکه برق تحمیل کرده اما با توجه به اقدامات و تلاش های سازمان، خاموشی را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تجربه نکردیم.

مدیر عامل شرکت توانیر افزود اکنون در وضعیت خاصی قرار داریم و اگر اقدامات سازمان به موقع انجام نمی شد، شرایط بسیار بدی رقم می خورد. به همین دلیل اگر طی روزهای آتی مشترکین در ساعات اوج مصرف یعنی 12 الی 16 مصرف خود را پایین نیاورند، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یقیناً با قطعی و خاموشی روبرو خواهیم شد.

کردی می گوید اگر به اندازه 1500 تا 2000 مگاوات کاهش - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مصرف داشته باشیم، یعنی مشترکین حدود 10 درصد صرفه جویی کنند، می توان این وضعیت بحرانی را به خوبی پشت سر گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone