🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42765.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لوازم خانگی هوشمند ال جی به دستیار صوتی الکسا مجهز می شوند

شرکت ال جی قصد دارد دستیار هوشمند آمازون یعنی الکسا (Alexa) را درون لوازم خانگی خودش تعبیه کند. این کمپانی کره ای طی روزهای آتی، قابلیت های الکسا در محصولاتش را در جریان نمایشگاه IFA ...

شرکت ال جی قصد دارد دستیار هوشمند آمازون یعنی الکسا (Alexa) را درون لوازم خانگی خودش تعبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کند. این کمپانی کره ای طی روزهای آتی، قابلیت های الکسا در محصولاتش را در جریان نمایشگاه IFA امسال در برلین به نمایش خواهد گذاشت.

از جمله مواردی که از ال جی در برلین خواهیم دید، سازگاری اسپیکر آمازون - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اکو با چند محصول مبتنی بر اینترنت اشیاء - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - است که نحوه کنترل لوازم خانگی از طریق فرامین صوتی را به واسطه دستیار دیجیتالی آمازون نشان خواهد داد.

تقریباً سه ماه قبل بود که این کمپانی خوشنام کره ای، از تجهیز لوازم خانگی اش به دستیار هوشمند گوگل یعنی Assistant خبر داده بود. هنوز مشخص نیست آیا پشتیبانی از الکسا در پلتفرم اینترنت اشیاء ال جی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - به صورت جهانی خواهد بود یا تنها بخشی از محصولات بازارهای خاص به چنین قابلیتی مجهز می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان

طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اعلام ال جی، تمام محصولاتی که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می کنند، با سامانه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - هوش مصنوعی آمازون نیز سازگار خواهند بود که وسایلی همچون یخچال، سیستم تهویه مطبوع، اجاق گاز، جاروبرقی رباتیک، ماشین لباسشویی و خشک کن را در بر می گیرند.

ال جی می گوید پشتیبانی از الکسا بدین معناست که مشتریان روز به روز گزینه های بیشتری برای تعامل هوشمند با لوازم خانگی هوشمند پیدا می کنند و اکوسیستم IoT این کمپانی به مرور، تقویت خواهد شد.

گفتنیست علی رغم اعلام این خبر، ال جی همچنان به تقویت همکاری با یکی از رقبای اصلی آمازون، یعنی گوگل مشغول است. این کمپانی قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - نسخه کره ای دستیار گوگل را همزمان با معرفی موبایل V30 عرضه کند و وظیفه تولید پیکسل 2 اکس - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - ال را نیز بر عهده گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone