تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37223.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

محققان میکرو ربات هایی را برای انتقال دارو به نقاط مختلف بدن توسعه داده اند

تا چند سال قبل عبارتی مثل «میکرو ربات حامل دارو» شبیه نام یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسید اما محققان دانشگاه Purdue میکرو ربات هایی را توسعه داده اند که با بهره گیری از ...

تا چند سال قبل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عبارتی مثل «میکرو ربات حامل دارو» شبیه نام یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسید اما محققان دانشگاه Purdue میکرو ربات هایی را توسعه داده اند که با بهره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گیری از میدان های مغناطیسی از چنین قابلیتی بهره می برند.

آخرین دستاورد دانشگاه Purdue که در اکثر رشته‌های مهندسی در بین 10 دانشگاه برتر آمریکا قرار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارد، ربات هایی به شکل دمبل و با اندازه 400 تا 800 میلیونیوم متر است که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روی دو قسمت انتهایی خود غلت می خورند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
سایز میکرو ربات نسبت به یک سکه

انرژی این حرکات از طریق میدان های مغناطیسی تامین شده و امکان جابه جایی روی سطوح ناهموار از قبیل فرورفتگی ها و برجستگی را فراهم می کند. «دیوید کاپارللی»، دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک Purdue - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدیر این پروژه می گوید:

مزیت اصلی این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پروژه استفاده از خواص مغناطیسی یک ربات برای حرکت دادن آن در سطوح سخت، نرم و چسبانک فارغ از خشک یا مرطوب بودن این سطوح است، چرا که نیروهای وارده به میکرو ربات ها از طرف سطح بسیار زیاد است و همین مساله طراحی یک ریز ربات را برای حرکت در چنین سطوحی بسیار دشوار می سازد.

بدنه میانی این ربات خالی است و می توان از آن برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارسال دارو به نقاط مختلف بدن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - استفاده کرد. از آنجایی که دستگاه های MRI فعلی از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قابلیت ایجاد میدان مغناطیسی برخوردار هستند، می توان از آنها به عنوان ابزار هدایت این میکرو ربات ها بهره برد.

کاپارللی می گوید که تحقیقات آنها تا کنون روی جابجایی ربات ها در سطوح و شرایط مختلف متمرکز بوده اما از این پس روی کنترل این ربات ها و انتقال مواد از طریق آن ها تمرکز خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone